Medeni kanunda değişiklik. Artık kadınlar kocasının soyadını almak zorunda değil. Ne düşünüyorsunuz?

Anayasa Mahkemesi, evlilikte kadının erkeğin soyadını alacağını belirten Medeni Kanun maddesini ‘eşitlik’ ilkesine aykırı bularak iptal etti. Karar 9 ay sonra yürürlüğe girecek.

Siz evlenince kocanızın soyadını mı kendi soyadını mı kullanırsınız? Erkekler eşiniz kendi soyadını kullanmak isterse tepkiniz ne olur?

Medeni kanunda değişiklik. Artık kadınlar kocasının soyadını almak zorunda değil. Ne düşünüyorsunuz?
Medeni kanunda değişiklik. Artık kadınlar kocasının soyadını almak zorunda değil. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla