Erkeklerden soğuduğum için evlenme hevesim de kalmadı. Bir kadın ne ile mutlu olur?

Yalnızlığı düşünürsem psikolojim bozuluyor. Evlenme hevesim de yok. Eskiden gelinlik gibi heveslerim vardı. Yaş aldıkça gelinliğin bana yakışmayacağını düşünüyorum. Bir de yoruldum yanlış ilişkilerden. Doğru insan diye bir şey yok.

Güncellemeler
+1 yıl
Yaş 34 arkadaşlar
Erkeklerden soğuduğum için evlenme hevesim de kalmadı. Bir kadın ne ile mutlu olur?
Cevapla