Eşim bana düğün yapmadı diye sürekli ona yükleniyorum, sizce haksız mıyım?

2 yıllık evliyiz düğün yapacaktık fakat korona girdi sonra bayağı bir bekledik bu sefer düğünümüz olsun dedik teyzesi vefat etti eşime dedim biraz daha bekleyelim diye eşimde uzadıkça tadı kaçar en iyisi nikah yapalım dedi ailesi de ailemde hemfikirdi düğünümüz olmadı yani şimdi görümcemin düğünü olacak bir hazırlıkları var sürekli kıskanıyorum, haksız mıyım?

Eşim bana düğün yapmadı diye sürekli ona yükleniyorum, sizce haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam arkadaslar esimden ozur diledim dedi bu konuyu bi daha acmayacagimi fazla yuklendim ona konuyu kapattik artik
Eşim bana düğün yapmadı diye sürekli ona yükleniyorum, sizce haksız mıyım?
Cevapla