Eşim bana düğün yapmadı diye sürekli ona yükleniyorum, sizce trip atmakta haksız mıyım?

2 yıllık evliyiz düğün yapacaktık fakat korona girdi sonra bayağı bir bekledik bu sefer düğünümüz olsun dedik teyzesi vefat etti eşime dedim biraz daha bekleyelim diye eşimde uzadıkça tadı kaçar en iyisi nikah yapalım dedi ailesi de ailemde hemfikirdi surekli uzadigi icin düğünümüz olmadı yani şimdi ramazandan sonra görümcemin düğünü olacak bir hazırlıkları var sürekli kıskanıyorum, haksız mıyım?
Eşim bana düğün yapmadı diye sürekli ona yükleniyorum, sizce trip atmakta haksız mıyım?
Cevapla