Düğünüm var, meslek gereği ağır ve ciddi biriyim, öğretmenim.. halay çekmeyi, oynamayı sevmiyorum, kaynana zorluyor?

Düğünüm var arkadaşlar... ama oynamayı kendime yakıştıramıyorum, ağır bir insanım lise de öğretmenim. Ama Nişanlım ve annesi oynayacaksın diyor, en fazla eşinle dans ederim, elimi kolumu sallamak, değişik değişik hareketler yapmak değişik geliyor, ama eşimle saat 8 den 12' ye kadar dans edemem ki, düğün yapılacak ortak karar birazda eşim tek oğlan ve istiyor , ailesi de istiyor, ben de efendi efendi ya alkış tutayım ya da eşimle dans edeyim diyorum ama yok halay, yok roman havası, yok çiftetelli ,, mesleğiminde etkisi var ağır biriyim.. annemde oynamazsa istemiyor derler dedi... normalde de oynamam. öyle suratsız değilim nisanlimla gülerim eğlenirim ama insan içinde çok ciddiyim, düğünde ne yapabilirim.

Düğünüm var, meslek gereği ağır ve ciddi biriyim, öğretmenim.. halay çekmeyi, oynamayı sevmiyorum, kaynana zorluyor?
Cevapla