Hislerimi belli edemediğim için ayrıldık, barışmak istiyorum. Ne yapmam lazım?

Gayet iyi giden bir ilişkim vardı çok ilgiliydi lakin ben hep istemiyor gibi davrandım ilişkimiz bittikten sonra farkettim bunu da öpmek isterdi sevmiyorum yapma derdim elimi tutardı elimi çekerdim saçımı severdi bıraktırırdım o da sen beni istemiyorsun dedi ve bıraktı gitti peşinden çok koştum yazdım engelledi beni 4 ay sonra yazdı instadan istek atıp bana nasıl gidiyor gel bi buluşalım diye çok seviyorum ben de gittim buluştuk buluşma gayet güzel geçti kahve aldı ödedi baya sardı sohbet muhabbet ama ne geçmişe dair ne de geleceğe dair konuşmadık ben sevgilime bir kez bile sarılmadım onu karşımda gördüğümde o kadar sarılmak istedim ki size anlatamam ama buluşmadan sonra bana hiçbir şey yazmadı daha dün buluştık gerçi ama ben şuanda cepte görülüyorum bence.4 gün sonra ben yazdım yarın müsaitsen gel bir kahve ısmarlayım diye dedi ki ‘ya yarın hiç müsait değilim’ bende tamam o zaman dedim görüldü attı. Ben çok seviyorum ama o bilmiyor ben ne yapıcam?

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yorumlarınızı yapın:(
Güncellemeler
+1 yıl
Mesaj atıcam ne yazacağımı bulamıyorum
Hislerimi belli edemediğim için ayrıldık, barışmak istiyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla