Gayet iyi giden bir ilişkim vardı çok ilgiliydi lakin ben hep istemiyor gibi davrandım ilişkimiz bittikten sonra farkettim bunu da öpmek isterdi sevmiyorum yapma derdim elimi tutardı elimi çekerdim saçımı severdi bıraktırırdım o da sen beni istemiyorsun dedi ve bıraktı gitti peşinden çok koştum yazdım engelledi beni 4 ay sonra yazdı instadan istek atıp bana nasıl gidiyor gel bi buluşalım diye çok seviyorum ben de gittim buluştuk buluşma gayet güzel geçti kahve aldı ödedi baya sardı sohbet muhabbet ama ne geçmişe dair ne de geleceğe dair konuşmadık ben sevgilime bir kez bile sarılmadım onu karşımda gördüğümde o kadar sarılmak istedim ki size anlatamam ama buluşmadan sonra bana hiçbir şey yazmadı daha dün buluştık gerçi ama ben şuanda cepte görülüyorum bence.4 gün sonra ben yazdım yarın müsaitsen gel bir kahve ısmarlayım diye dedi ki ‘ya yarın hiç müsait değilim’ bende tamam o zaman dedim görüldü attı. Ben çok seviyorum ama o bilmiyor ben ne yapıcam?
+1 yılÖncelikle sen tam olarak ne istediğini bilmelisin. Sorun hislerini belli etmediğin için ayrılmış olman mı? Evet bu konuda haklı. Elini kaçırman, saçını sevdirmemen karşındaki kişiyi istemiyormuşsun gibi bir hava yaratmış. Biraz tebessüm ve masum temaslarda bulunabilirdin.
Şimdi de cepte görülmekten korkuyorsun. Büyük bir ikilem içine düşmüşsün. Bunları aşmak için iletişimi güçlendirmeli, ne istediğini karşındaki kişiye net olarak ifade etmelisin. Karşındaki kişiden de aynı şekilde ne düşündüğünü, isteğinin ve beklentilerinin ne olduğunu sormalısın. Ancak bu şekilde bir yere varabilirsin. Aksi halde belirsizlikler seni fazlasıyla yoracaktır.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılHep o kovalamış sen kaçmışsın şimdi o kaçıyor sen kovala diye
Şu an bu durumda ne kadar seversen sev sabretmelisin aksi halde onu hem bunaltmış hemde kendi iplerini onun eline vermiş olursun
Son mesajı sen atmışsın bırak bir sonraki mesajı o atsın sadece ona sevdiğini bir şekilde hissettir ama sanki fark etmeden göstermiş gibi ol
İlişkiniz normale dönünce soğuk davranma ama öyle çok büyük zaafın olduğunu da gösterme ilişkiyi nötrle normale döndür.
02 Yorumla- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkürler sence sevgimi nasıl belli edebilirim peki mesaj atmadan
- +1 yıl
Ortak bir arkadaşınız varsa olabilir. ya da şöyle belli etmeden kıskanıyormuşsunda ona belli etmemeye çalışıyormuşsun gibi yapabilirsin ya da hislerini açık açık böyle dile getirip ikinci gün hiçbir şey yokmuş gibi davranabilirsin ama yapacağın şeyler ani olsun sanki sen yine aynısın belli etmiyorsun da refleks olarak içinden çıkmış gibi dursun o zaman hem sevdiğinden emin olur hem bağlılığı artar hem kendini değerli hisseder
+1 yıl4 ay sonra geldi diyorsun niye neden ne olmuşta geri gelmiş hayırdır bu senin ilk ilişkin olarak düşünüyorum ama sana tavsiyem gözün açık olsun senden beklentisi neyse yavaş yavaş ona sor o sormuyor belli ki adımı senden bekliyor sor bakalım çekinme neymiş 4 ay boyunca yokken birden çıkıp gelmenin anlamı ne malum yarın bir gün yine seni terk edip gitmeyeceğinin sana garantisi var mı? Üzülmeni istemem üzülen sen olma zaten zamanında seni üzmüş biraz dik çıkışların olsun sert konuş tersle ara sıra bakalım sana tepkisi ne olacak eğer seviyorsa alttan alacaktır seni kazanmaya çalışır sen beni dinle sonra bana mutlaka dôn tamam mı?
01 Yorumla- +1 yıl
4 ay sonra kendisi görüşmek istedi yine gittim görüştüm ben çağırdım ya gerçekten müsait değilim dedi sonra ortada yok benimle neden buluştu onca zaman sonra anlayamıyorum ona sevdiğimi de hiç belli edemedim ben seni sevmiştim tarzında bir mesaj atsam çok mu kötü olur bu arada yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum 💕
+1 yılSevgi öpmek dokunmak vs değildir. En gerçek aşk bence Platonik aşktır hicbirsey beklemeden seviyor çünkü.
Bu demek değil ki sevgililer öpüşmesin sarılmasin herşeyin bir zamanı var. Zamanı gelince her şey olur. Niye acele ediyorsunuz anlam veremiyorum...
Bu arada o eski sevgilin senj cepte görüyor. Artık hicbirsey eskisi gibi olmayacak sana değer vermeyecek eskisi gibi. birşeyler kopmuş bitmiş önüne bakmalısın. Erkek için kendini yıpratma erkek kıtlığı yok çirkin bile olsan bir yerde nefes alsın yeter diyen erkekler olduğu sürece kadınlar yanlız kalmaz...00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılEğer buluşmanız esnasında geçmişte ya da geleceğine yönelik konuşmalar geçmedi ise duygusal olarak senden uzaklaşmış ve bir beklenti içerisinde değil demektir.. Şu durumda üzerine düşmen onu kendinden uzaklaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.. Bunun yerine onun seninle etkileşime geçmesini beklemelisin..
23 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim yorumunuz için peki sizce iletişime tekrar geçmek ister mi en son ben davet ettim çünkü bir de sosyal medyadan takipleşiyoruz ne tarz storyler atmalıyım
- +1 yıl
Öncelikle rica ederim.. Kayıtsız kalırsan ve herhangi bir eylemde bulunmaz isen tekrar iletişime geçmesi olasılıktır..
- +1 yıl
Doğru söylüyorsunuz ben de ‘ben seni unutamadım görüştüğümüz zaman sana ilgimi hiçbir zaman yansıtamadım ama ben seni gerçekten özlüyorum’ yazmayı düşünüyordum iyi ki yazmamısım
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılbarışma bence
00 Yorumla
+1 yılBence seni sırf sen utandığın için ya da bilmiyorum herhangi bir nedenden dolayı sevdiğini söyleyemediğin ve o sana yaklaşınca uzaklaştın diyeseni engellemiş biriyle ilişkiyi sürdürmemelisin. Neden diye sor cancan. Çünkü seni seviyo olabilir ama seven erkek sevdiği kızın halini anlamaya çalışmalı, sen kendini çekiyosan bana dokunma istemiyorum vesaire yaptığında saçını okşatmadığıbda, elini tutturmadığında vesairede sana "adını söylsyerek ya da canım vs diyerek mesela, Canım bir bir sıkıntımı var? Nooldu? İyimisin? Nooldu seni dinlemek istiyorum. Hadi lütfen anlat. Vesaire der ve böyle diyerek seni dinlemeye ve halini anlamaya çalışır. Haliyle sen senin halini anlamaya çalışacak ve seni sabırlı ve saygılıca ve şefkatlice dinleyecek bir erkeğe layıksın cancan. 💗
12 Yorumla- +1 yıl
Yorumun için çok çok teşekkür ederim ikimiz de hatalıyız çok fazla ama işte çok seviyorum:(
- +1 yıl
İstersen takipleşelim olur mu? Zorlama yok. Sadece istersen cancan.
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Ah, bu şehrin her köşesinde bir ayrılık varAğaçlara asılmış dilekler gibi aşklarAh, bu şehrin her köşesinde bir ayrılık varAğaçlara asılmış dilekler gibi aşklarNe gel, ne git, ne gerçek, ne mitNe var, ne yok, onda varsa bende yokBir yakınlaş, bir uzaklaş, kovala sonra da kaçGitgide aptallaş, ne saçma bir savaşAşkı harcamanın seksen yoluBir ölümüne sevenlerDurmadan denerlerİnatla kaybederlerİki yapış yapış sevenlerMesafeler girinceNedense vazgeçerlerÜç plantonik sevenlerHüzünlü şarkılar severHayatta kaybederlerDört sevmeden sevenlerSeviyormuş gibilerDaha çok küçüklerAşkı harcamanın seksen yolu
00 YorumlaUzun zaman sonra buluşuyorsunuz zaten bitmiş bi ilişki hemen gelecek hayalleri kurmasını bekleyemezsin ki biraz karşı taraf için düşün o sana tatlı davranmış sen geri itmişsin uzun zaman sonra yine o bi adım atmış 4 ayda herhalde bulamamış birisini veya birşekilde aklına geldin önemli değil artık tatlı davran sevgini belli et özlemini belli et ama hepsi dengeli olsun buluştuğunuzda iyi vakit geçirin gülümse tatlı davran sonra o yazmadığı sürece yazma veya aramazsa arama o buluşmak istediği zaman biraz ertele ama buluşmalar güzel geçsin yani biraz da gizem uyandır
15 Yorumla- +1 yıl
Kafasında silmiş yazmaz emin ol beklemesine gerek yok
- +1 yıl
@1101Pyrzzzz madem öyle neden görüşmeye çağırdı
- +1 yıl
Bak story atıyorum anında bakıyor görüşme çok iyi gidiyor zamanında onu çok ittiğim için Benden bir adım beklediğini düşünüyorum umarım öyledir 🥺
+1 yılEvet, Çok klişe olacak ama, bence işe yarar. Bende işe yaramıştı. Sen bence storylerde, Arabesk müzik paylaş ve pişmanlığını itiraf etmeye çalış. Ve genellikle içinde seni özledim kelimesi bulunusun. Hemen kendi ağzından seni özledim deme, yanlış anlar. Çünkü adama onu bir malmış gibi hissettirirsin, olmaz. Bir diğeride onunla birlikte ortamlarda bulunmaya çalış, ya da onun gittiği yerleri gizlice öğren onunda ben söylemim. Sonra onun seni beğenmesi için şık giyin. Ama gerçekten şık ve özenli olsun gördüğü zaman içinden eski zamanlar aklına gelsin, Birde kıskanmayı unutma, gerkesiz şeyleri bile kıskan. Olur olmadık herşeyi kıskan. Sana neden böyle davranıyorsun diye sorduğunda direktmen seni çok özledim, sana aşığım gibi kelimeler kullan. Buna bence düşmicek erkek gardaşım yoktur diye düşünüyorum.
(ERKEKLERİ ÜZMEYİN BEE 😭❤️🤒🤧🥺)14 Yorumla- +1 yıl
Ben direkt düzgünce hiçbir zaman söylemediğim ve hissettiremediğim şeyleri yani ona karşı boş olmadığımı sevdiğimi söyleyen bir mesaj atsam nasıl olur çünkü iletişim içinde değiliz 🥹
- +1 yıl
Bence hemen yapma ilk başta benim dediklerimi yap.
- +1 yıl
Bir anda yaparsan, dediğim gibi adama şöyle hissettirirsin, bu beni kendi malı zannediyor falan, diye düşünür.
- +1 yıl
Biraz naz yapıcaktır elbet kalbini fena kırmışsın belli ki🤕😐
+1 yılValla kusura bakmada sana iyi yapıyor.. şu an onun neler yaşadığını cok ıyı anlamıs olman lazım.. Sana olan ilgisi kin ve nefretten gelen bir oyun değilse sizin ilişkinin kurtarılma sansı var.. Ama dediğim gibi niyetini iyi ogren.. Zamanında canı yanmış sevmiyor olabılır artık
01 Yorumla- +1 yıl
Ben çok iyi anladım ama ne yapacağım bilmiyorum,4 ay sonra görüşelim kahve içelim diyor gidiyoruz sonra ben çağırıyorum ya hiç müsait değilim yarın diyor tamam diyorum görüldü atıyor ben ne yapmalıyım şimdi gerçekten çok barışmak düzeltmek istiyorum?
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence tamamen arkadaşça bir buluşma olmuş gibime geldi yoksa illaki konular açılırdı diye düşünüyorum açılmadığına göre duygusal olarak seni bitirmiş olabilir ki haklı da bence nitekim onu sana her geldiğinde itmişsin seni bırakmasını zorlamışsın resmen
05 Yorumla- +1 yıl
Tekrar nasıl kazanabilirim nasıl bir mesaj atsam benim onu sevmediğimi düşünüyor çünkü çok söyledi ne yazabilirim sence
- +1 yıl
Ona açıkça yeniden beraber olacağını ifade et ve ona sevgini net bir şekilde itiraf et yoksa başka türlü çok zor yapamam bunu dersen zaten sevmiyorsun demektir çünkü ona derdini anlatmanın başka bir yolu yok herşeyi açıkça söyle ve yeniden denemek istediğini ve bir şans vermesini söyle tabi onun hayatında biri yoksa eğer
- +1 yıl
Hayatında birisi olsaydı asla görüşmezdi diye düşünüyorum, seviyorum yazıcam galiba :(
- +1 yıl
Bence yazma direkt yüz yüze konuş onunla daha etkili ve ikna edici olur
- +1 yıl
Buluşma teklifimi müsait değilim dedi ama
Ya yorumları okudum az çok ta ne Alakası var şimdi yok istemiyor da yok istese görüldü atmaz da yok niyeti farklıdır da ya kardeşim çocuk seni adam gibi sevmiş işte ya elini öpmüş saçını sevmiş seni çok sevmiş seninle buluşmak istemesi de seni özlemiş yani işte sonrasında sen buluşmak istediğin de kalbini kırdığın için hayır demesini öğrenmiş ama az bir süre sonra o sana dönecektir.
02 Yorumla- +1 yıl
Benim ne yapmam gerkiyor gerçekten seviyorum ama şu an cepte görüyor beni bu arada yorumun için çok teşekkürler
+1 yılÖncelikle zamanında yaptıklarından dolayı çocuk tekrardan aynısını yapacağını düşünüp senden uzaklaşmak ya da daha doğrusu sana kendi kaptırmak istemiyor olabilir ayrıca emin ol tekrar yazdıysa onda da hala bir şeyler bitmemiştir benim 2 yıl önceki en toxic dediğim ilişkimde kıza karşı duygularım bitmemiş olsa bile tekrar yazmasına rağmen soğuk davranıyorum ve buna mecbur gibi hissediyorum çünkü tekrar ona duygularımı belli edersem gene bana aynı şeyleri yaşayacağını düşünüyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Şimdi o benim onu sevdiğimi bile bilmiyor sevmediğimi düşünüyor ben ne yapayım şimdi ona açıkca söylesem geri teper mi
+1 yılDirekt söyle ben seni unutmadım sen ne hisediyorsun bilmiyorum ama seni çok özledim de. Beklide buluşma içinde senden bir adım göremediği için vazgeçti oda barışmak istiyordu belki hislerini söyle ve ona hatasını anladığını bu süreçte çok düşündüğünü şöyle.
02 Yorumla- +1 yıl
Ama ben en son ona dedim gel bir kahve ısmarlayın diye ‘ya yarın hiç müsait değilim’ dedi ama bence de yazayım dimi ya içimde kalmaz en azından?
- +1 yıl
Aynen içinde kalmaz birde bu sözlerinle kartlarını açık oynar istemiyorsa söyler istiyorsa yanaşır. Kahveyi boş ver belki de cidden müsait değildi bilemezsin Unut ve bunları yaz. Sonra da cevaba göre ya sevgili olursunuz ya da herkes kendi yoluna gider
+1 yılYa dünyada erkek mi kalmadi canim bence unutmaya calis. Hem sen niye onun pesinde sürünüyosun ki? ondan kat kat daha iyi seveni ve daha uyumlu oldugunuz birini bulabilirsin. Gereksiz insanlarla zamanini harcama. Kimsenin malı degilsin takma kafana unut gitsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen bunu tecrübe olarak koltuğunun altına alacaksın. Adamın s*kinde değildin, sana sadece boşta kaldığında yazdı, sen ona bu saatten sonra geyşa bile olacak olsan beklediğin karşılığın %1'ini bile alamayacaksın. Geç. Bu zamana kadar yaptıklarına sayacaksın. Eşek ölünce badem gözlü olmasın. Adamın friendzone'undasın, bu saatten sonra olsan olsan ancak f.. buddy'si olursun. Ki onun da sayısının 3'ü geçeceğini bile sanmıyorum.
Bilemedim anlatabildim mi vehametini durumun.00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCevap vermeyi bilmiyorsunuz ki, yarın müsait değilse tamam mı denir, tabiki bu cevaba görüldü dışında ne yapılır🙄 tamam o halde ne zaman müsait olursun diye sorulur, sonra da gelip ağlayın burada. Madem bir şey bilmiyorsunuz o zaman öğrenene kadar kimseye bulaşmayın
06 Yorumla- +1 yıl
Bende isterse kendisi söyler diye düşünmüştüm. Nasıl toplayabilirim :( ?
Cevap sahibi+1 yılEe ne zaman görüşüyoruz bir şey denedin yaz
Cevap sahibi+1 yılDemedin
- +1 yıl
Açıkça onu sevdiğimi söylesem geri teper mi sizce bu arada teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılBunu yaz sonra da özlüyorum beni habersiz bırakma yaz
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. 4ay sonra gelmesinin amacı muhtemelen manitasindan ayrıldı öyle bı canı sıkıldı buluştu seninle sonrasında da yüz vermemesi onunla barıştığı anlamına gelebilir
20 Yorumla
+1 yılHislerini belli edebilirsin mesela. Bu bağlamda çekingen olduğunu dile getirebilirsin. Ama karşı taraf bu durumdan yorulmuşsa tek taraflı bir çaba varsa senin ki sadece ilgi bağımlılığı haline gelmiş olabilir ve aynı tadı alamayabilirsiniz
00 YorumlaBence şu an biraz akışına bırakmalısın çünkü çok sıkmaman lazım eğer onu geri kazanmak istiyorsan biraz sakin davran hiçbir şey olmamış gibi yap, çok fazla üstüne gitme. Zaten seni seviyorsa seninle her türlü iletişime geçmek isteyecektir. Story konusunda da kendin olduğun gibi davran kıskandırmak için ayrı bir çabaya girme. Umarım gönlüne göre olur her şey :)
02 Yorumla- +1 yıl
Benim onu sevmediğimi düşündüğüne eminim özledim mesajı atsam da geri tepebilir diye düşünüyorum çünkü şuanda beni resmen cepte görüyor ya
zamanında belli etmezsen şimdi de toparlayamazsın yani! üşenmesem aslında uzun uzun yazıp yardımcı olurdum ama bu ilişki olayları beni yormuş o yüzden üşengeç kaldım :D
04 Yorumla- +1 yıl
Ama görüşmek isteyen oydu sonucta ay valla çok makbule geçerdi keske yardımcı olsaydın :(
- +1 yıl
şimdi olaya bakınca şöyle tahminlerim var :)
1. çocuk sana tekrardan kapılmak istemiyor olabilir.
2. içinde hala belki sana olan kırgınlığı olabilir.
3. belki de işleri vardır.
çözüm olarak da şunu diyebilirim;
hislerinden dolayı konuşmak istiyorsun doğal olarak ama uzun zaman sonra tekrardan iletişim kurup buluşmanız güzel ve senin için olumlu. ee böylede olunca gayet daha çok umutlusun ve seni kaplayan düşünceler dolu içinde his var ''bu çocukla olacak o da zamanında sevmişti bende seviyorum'' diye büyük ihtimalle seni besleyen duyguların var. :) bu yüzden sana tavsiyem şu acele edip çocuğu sıkma olacaksa bile olmayabilir ve çocuğun olumsuz yanıtlarına karşıda gardını düşürme ki her aldığın cevap olumsuzluk içeren cümle olmaz. o yüzden zamana bırak ve şunu iyi oturttur yeri gelince duygularınla yaklaş yeri geldiğinde de duygularını bir kenara bırakarak düşünerek yaklaş.
şimdi bana bunu nasıl ayırt edeceğim diye sorarsan o an ki konuşmaya, görüşmeye göre şekil vermen gerekiyor neyi kullanacağın :) - +1 yıl
Çok çok teşekkür ediyorum yorumun için sence açıkca yazmalı mıyımm
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. İste ben bunun icin diyorumki açik konuşun hislerinizi duygularinizi arzularinizi hayallerinizi her seyinizii karşi tarafa acik acik soĺeyinki sonra burada ağlamayinn umarim anladin beni
00 YorumlaBazı şeylerin zamanında kıymetini bilmek gerek daha duygularını doğru düzgün ifade etmekten aciz insanlardan hiç bişey olmaz. Kusura bakmayın. Bir kere ayrılık olduysa bir daha dikiş tutması çok zor.
00 YorumlaLütfen kardesim sakın bana kizma darilma ama bazilariniz işte böyle yapiyo ve sonrada burada ağliyo kardesim birakin bazi düsünceleride kalbiniz ne istoyorsa öyle yapin mutlu olun beyninizi calistirin mutluluğu yasayin. bir. kez daha sölüyom lütfen bana kizma darilma yazdiklarimdan kalbin kirildiysa özür lakin. lakin bir baskalarida baska tarafa cekmesin. yani demek istiyorumki senin yaptığin gibi mutluluğu yakalayamazsin her iki tarafta manevi zarar görür. vede görüyonuzz. oky
01 Yorumla- +1 yıl
Sen de sevmisın lakin o sana sevgisini göstermeye calisdikca sen ona ters yaptin. yapmasaydin neydi seni ters yaptiran. heee akilli sana akıl veren (cahil) hocalarinmi yazikk valla yazik sevmissem hoslanmissam yaşarik hayatimi mutluluğumu kimseyi tinlamam. en iyi sini yinede siz bilirsinizz. oky kardesim
+1 yılYaz bence hislerini geri teperse de tepsin sonuçta şimdi de elinde bir şey yok o zaman geri teperse de olmayacak. Ama ya olumlu olursa? Bir de onu düşün.
00 YorumlaYa abi kendini böyle bir şey zanneden ve birileri için bir şey yapmayan insanlardan uzak durun. Sevse neden bana öyle davrandin falan der gelecekten geçmişten bahseder. Hissetmen gerekiyor aslında senden başkası hayatında olup olmadığını az çok. Zaman üretmesi gerekiyor senin için. Bnce ceptesin. Adımlarını dikkat at ve üzülme Canm.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Hayır seni istemiyor şu anda. Eskiden istiyormuş. Buluşmak istemiş hemen gitmişsin. Muhtemelen başkasıyla ilgileniyor yoksa hiçbir erkek kıza görüldü atmazdı
00 Yorumla
+1 yılYani sende de hata var hissettirilmeyen sevginin bi anlamı yoktur oda gerçekten sevse zaten böyle yapmazdı o yüzden daha fazla deneme
40 Yorumla
+1 yılBen zaten anlayamıyorum ya istiyorsan yanında duracaksın naz yapmayacaksın bu kadar basit bi meseleyi bile insanlar anlamıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılNe bicim dertleriniz var arkadaş. Sevgilisi var soguk davraniyor. Iki kisi bir araya gelip bulusma ayarlayamiyor. Ne diyeceğimi bilemiyorum.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAdamın derdi seni bip biplemek, ayrıl ondan. Seni hak eden başka bir erkek çıkar illa ki.
02 Yorumla- +1 yıl
Tekrar yazar mı sence aslında doğru söylüyorsun
- +1 yıl
Yazsın da gör ebenin örekesini
+1 yılNiyeti farklı bu çocukla bir daha görüşme olur mu..
02 Yorumla- +1 yıl
Öyle mi diyorsunuz :(
- +1 yıl
Tabiki.. hevesli erkek dört gün beklemez.. görüştüğünüz gün ayrıldıktan sonra yazmaya aramaya başlar.. bu çocuktan hayır gelmez
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sızlanmayacan , herkese anlatmayacan ilgili davranacan ,, o yazmazsa sen yazacan a kızım
00 YorumlaBiraz kendinden bahsedersen bir fikir yürütebilirim.
00 Yorumla
+1 yılBu sevgi değil kendini kandırma, kullandırtma kendine dikkat et
00 YorumlaYa dünyada erkek mi kalmadi canim bence unutmaya calis. Hem sen niye onun pesinde sürünüyosun ki? ondan kat kat daha iyi seveni ve daha uyumlu oldugunuz birini bulabilirsin. Gereksiz insanlarla zamanini harcama. Kimsenin mali degilsinn
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle bende anlamıyorum valla
Seviyorsan adam gibi söyle. Cepte görünürüm falan diye düşünmek ne kadar saçma. Adam zaten seni istemiyorsa bunu söyler. Her şey netleşir, yoluna bakarsın. Vaktini boşa harcamamış olursun anladın mı..
02 Yorumla- +1 yıl
İstemeseydi görüşmek ister miydi sence peki?
+1 yılOnun sana karşı hislerini söndürmüşsün soğutursun bu saatten sonra karşına al ve açık açık konuş bence doğrusuda bu baktınız olmuyor vaz geç o kafada bitirmiş demektir anladın
00 Yorumla
+1 yılSadece şeytan hislerini belli etmesi gereken yerde hissiz olur, her türlü hissi belli etmenin adıdır samimiyet ve samimiyet iyi niyettir… Bunu direkt söyleyebilir ve şeytana uydum diyebilirsiniz…
00 Yorumla
+1 yılBence gerçekten sevseydin dokunmasından rahatsız olmazdın. O da gerçekten sevseydi sana soğuk yapmazdı, görüldü vs atmazdi yani. Şu an kaçan kovalanır durumu var gibi geldi bana 😐
00 Yorumla
+1 yılİşte gerçek seven oldu mu değeri bilinmez sonra olaylar olaylar. Fazla beklenti içinde olmadan gidebilir bu ilişki.
02 Yorumla- +1 yıl
Sence yazmalı mıyım ya da sence benimle tekrar neden görüşmek istemiştir
- +1 yıl
Bilemem orasını ablacım fakat kendini hemen beklenti içine sokup hata yapma derim.
+1 yılBence. Artık. Umursama artık. Önüne bak. her şey geride birak o öyle yapmış sende. Yap çünkü artık hiç bişey eskisi gibi olmuyor 🥹
02 Yorumla- +1 yıl
O kadar zaman sonra neden buluşmak istiyor o zaman yaa
- +1 yıl
Aklına. Gelmişsindir meraktan dir barişan bile o sen olucak sende o sonra. Bir süre sonra herşeyden soğuyacaksin 😔
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin hevesli oldugunu bildigi icin boyle yapıyo ustune dusme korkar o ilgilenmeye baslar
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSanane
+1 yılCanım çok isteseydi yazardı gibi geldi bana sanki senden adım bekliyor gibi
30 Yorumla
+1 yılBir insab sevdiği insana nasıl dokunmazz yaaaa. Aklım almıyor. Boşuna seviyorum deme gerçekten sevsen bir dakika bırakmazsın onunla teması
00 Yorumlaİkimizde de hata var bence ama ilk hatayı sen yapmışsın sevmiyorsan direkt bitirecektin ugrastirmayacaktin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılOlacağı olsa olurdu bence barışma çabaları yersiz.
01 Yorumla- +1 yıl
Görüşmek isteyen oydu ama
Gizli Üye(25-29)+1 yılInanma bu bir ikinciside hatalisin cins cins hareketler niye yapiyosun yok saçımı elleme şunu yapma diye çocuk az bile yapmış sana
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAsk gurur tanimaz konus tekrar
03 Yorumla- +1 yıl
Ne yazabilirim sizce
- +1 yıl
Seni seviyorum askim falan yaz
+1 yılSen onu haketmiyorsun çocuğu rahar bırak
03 Yorumla- +1 yıl
Neden böyle düşünüyorsub
- +1 yıl
Seni severken itmişsin cocugu istememişsin senle olmaya calısmış
- +1 yıl
Simdi ne diye onu istiyosun
+1 yılDönmek mantıksız dönmesin
01 Yorumla- +1 yıl
Neden
+1 yılElde etmek çok kolay
02 Yorumla- +1 yıl
Nasıl
- +1 yıl
Bir ara anlatırım
Kötü biri değilse şans ver
02 Yorumla- +1 yıl
İyi birisi ama isteyen insan görüldü atmaz buluşmak için can atar diye düşünüyorum sence tekrar yazmalı mıyım benim onu sevdiğimi bilmiyor seni seviyordum gibisinden falan
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılCinsel bisey yaşadınız mi
04 Yorumla- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Sana yaklaşmak istiyor cinsel olarak ama yaklaşamiyir
- +1 yıl
İstemiyor beni demek ki cinsellik ile alakası yok
- +1 yıl
Niye görüşüyor peki
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHer zaman çok seven kaybeder değersiz olur
01 Yorumla- +1 yıl
100 e yakın yorum tatmin etmemiş sanırım seni
Aşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Seviyosann git konuş bencee
00 YorumlaHiç bir şey, ölümlü dünya salla..
00 Yorumla
+1 yılÇok kötü olmuş gerçekten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılPeki sarılmamanın dokunmamanın nedeni neydi?
00 Yorumla
+1 yılFazla naz aşık usandırır
00 Yorumla
+1 yılBuraya yazdıklarını ona söylesen sorun çözülür
00 YorumlaCinsel iliski girmek istedigini söyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaz ve hislerini açıkca belli et
02 Yorumla- +1 yıl
Geri teper diye korkuyorum ama istemeseydi görüşmek istemezdi heralde ya çok kararsızım
Cevap sahibi+1 yılşansını dene geri teperse kişiliğinden bir şey kaybetmezsin dünyanın sonu olmaz
- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer