Anlaşamıyoruz diye ayrıldım ama çok özlüyorum ne yapmalıyım?

Deli gibi özledim eminim o da özledi çok hayaller kurmuştuk ciddi düşündüğümüz için bizden olmayacak deyip engelledim ama şu an çok özlüyorum bu tür şeyler yaşamış olan var mı? Bazen aniden sinirleniyor ufak tefek şeylere. işler istediği gibi gitmediğinde veya saçma buldugunda gergin oluyoruz bunu bir türlü aşamadık. öfkesi hemen geçiyor ama ben onun surat asan halini görünce rahatsız oluyorum. konu da buydu. ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Off off :(
Güncellemeler
+1 yıl
Çok kararsızım
Anlaşamıyoruz diye ayrıldım ama çok özlüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla