Nisanlimla cok feci kavga ettik ayrılık düşünüyorum yorum yapar misiniz?

Bizde kalıyordu ama baya bi tartışma yaşadık sonra ben sinirlendim baya oda sinirlendi kendisi asla el kaldiran şiddet uygulayan biri değil. Çünkü 4 yıllık iliskimizde bir kez bile canımı yakmamistir küçük kardesi bile cok şımarık ona bile sesini yukseltmemistir.

Her neyse biz baya tartistik 2 saat falan sürdü sonra ben bitti istemiyorum falan dedim odadan cikiyorum oyle bir sinirli yuzumu cenemi tuttu ki bir an dovucek sandım ama 2 sn içinde birakti aşırı sinirliydi rahatsız oldum bu durumdan kendisi merhametli bir insan ama çok iddialasiyoruz fikir ayriliklarimiz cok ne yapmaliyim yardım

Ayrılmam ayrilamiyorum pişman olur muyum diye cok düşünüyorum ilk sevgilim kendisi
Nisanlimla cok feci kavga ettik ayrılık düşünüyorum yorum yapar misiniz?
Cevapla