Bizde kalıyordu ama baya bi tartışma yaşadık sonra ben sinirlendim baya oda sinirlendi kendisi asla el kaldiran şiddet uygulayan biri değil. Çünkü 4 yıllık iliskimizde bir kez bile canımı yakmamistir küçük kardesi bile cok şımarık ona bile sesini yukseltmemistir.
Her neyse biz baya tartistik 2 saat falan sürdü sonra ben bitti istemiyorum falan dedim odadan cikiyorum oyle bir sinirli yuzumu cenemi tuttu ki bir an dovucek sandım ama 2 sn içinde birakti aşırı sinirliydi rahatsız oldum bu durumdan kendisi merhametli bir insan ama çok iddialasiyoruz fikir ayriliklarimiz cok ne yapmaliyim yardım
Ayrılmam ayrilamiyorum pişman olur muyum diye cok düşünüyorum ilk sevgilim kendisi
Her neyse biz baya tartistik 2 saat falan sürdü sonra ben bitti istemiyorum falan dedim odadan cikiyorum oyle bir sinirli yuzumu cenemi tuttu ki bir an dovucek sandım ama 2 sn içinde birakti aşırı sinirliydi rahatsız oldum bu durumdan kendisi merhametli bir insan ama çok iddialasiyoruz fikir ayriliklarimiz cok ne yapmaliyim yardım
Ayrılmam ayrilamiyorum pişman olur muyum diye cok düşünüyorum ilk sevgilim kendisi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer