Sevgilimle çok kötü kavga ettik ayrıla biliriz. yardım edin lütfen?

sevgilimle 3 yıldır birlikteyiz biribirimizi seviyoruz ama öyle böyle değil arada tartışmalarımız oluyor bazen yerli bazen yersiz.3 gün önce onu aradım çalıştığı için telefonu meşgule attı bende işi yoğun diye aramadımonun bana dönmesini bekledim saatler geçti aramadı sonra facede şeker patlatma oyunu oynadığını görünce kan beynime sıçradı, aradım seni bekliyorum ara diye sen orda oyun oynuyorsun dedim başladık tartışmaya bir dünya laf söyledik birbirimize. akşam nöbetten çıkar çıkmaz evine gittim insan gibi konuşmaya ben insan gibi konşuyorum o beni gere gre laf söyleyince beni yükseltti tartışma büyüdü de büyüdü sinirden bana vurmaya başladı ama ben yine sakinleştirmeye çalışıyorum yok daha beter istemedende olsa o çıldırışımla tokat attım birbirimiz tartakladık. ikimizde hatalıyız bu durumda ama ben tüm sıcaklığımla ondan özür diliyorum gönlünü almaya çalışıyorum o hala aynı tavırda. seni istemiyorum çık hayatımdan diyor. bende saçmalama sırf bu muhabbeten dolayı ilişkimiz bitmesin diyorum yok o kafaya koymuş ama biliyorumki kızgın olduğu için söylüyor. o tokatı ona atmamalıydım ama o bana sürekli vuruca çıldırdım. ne yapmalıyım arkadaşlar onu kaybetmeyi istemiyorum zaten çok yanlızım hiç kimsem yok şu hayatta ondan başka çok bitkinim çok.
Sevgilimle çok kötü kavga ettik ayrıla biliriz. yardım edin lütfen?
Cevapla