Sevgilimle çok kötü kavga ettik ne olacak ne yapmam lazım?

Sevgilim tıptan geçen sene mezun oldu, TUS'a girdi vs ve doğu görevi için Ağrı'ya gitti. Ben tabii ki de gidemezdim, işim Ankara 'da çünkü eş durumu falan da yok, mecbur gitti, çalışmaya başladı. İlk 3-4 ay iyiydi idare ediyorduk ama son 2-3 aydır ben yazmadan yazmıyor, ben aramadan aramıyor. Ya insan bir merak eder, tek başıma kadın halimle ya bir şey olsa ne olmuş olabilir, bu kadar ilgisiz olacak... Her neyse ben de dün gece yazdım işte, niye böylesin falan filan. Başta nöbetim var sonra konuşalım dedi, ben bitirelim o zaman dediğimde saçmalama, ilk fırsatta hemen Ankara 'ya geleceğim, yüz yüze konuşalım dedi. Bu sabah 10'da geldi konuştuk vs her şey yolundaydı, ben de inşallah o hemşirelerle bir şey olmuyordur dedim, sen bana güvenmiyor musun ben nereden bileceğim senin bensiz erkeklerle işi pişirmediğini, erkeklerin arasındasın kaç saat dedi, ben de kayışlar koptu, bağırdım çağırdım ve o da gitti ne olacak şimdi, ağlamaktan içim çıktı

Sevgilimle çok kötü kavga ettik ne olacak ne yapmam lazım?
Cevapla