Sevgilimden ayrıldım, detaydaki olayları yorumlar mısınız?

Ben sevgilimden ayrıldım 4 gündür başka bir kızı seviyormuş ama beni üzmek istemediği için söylememiş ve bu gün ben senden ayrılsam napa bilirim dedi sonra ben seni üzmeden beni hep iyi hayırla ben seni üzmak dışında başka bir şey yapmıyorum ayrılalım dedi bende bu üzme olayı geçti biz barışdık eğer bunun için ayrılıyorsan benimkide inat ayrılmıyorum dedim o da ben sana ihanet etmek istemiyorum seni üzmek istemiyorum dedi bende sen ihanet etçek birimisin dedim o da hayır dedi ben de konuşmana göre başka bir şey var dedim o da söyleyemiyorum dedi bende sana soru sorucam sen evt ya da hyr diceksin dedim tm dedi başkasınımı seviyosun dedim evt dedi lütfen üzülme dedi bende beni üzen bana yeni söylemen dedim hem üzülmemi istemiyo hem de başkasını seviyo diye ayrıldık erkekler sizce neden böyle bir şey yapıyo sevgilim üzülmemi istemiyo ama başka kızı sevdi diye ayrıldık dediki ben senden ayrılmadan zaten konuşmadım dedi?

Sevgilimden ayrıldım, detaydaki olayları yorumlar mısınız?
Cevapla