Hastanede bir doktora aşık oldum, kızlarla paylaşınca o seni ne yapsın dediler. Ben çok mu çirkinim?

Tıp fakültesinde bir sürü güzel kız varken seni kim ne yapsın ayrıca hastanede bayan doktorlar da var onlarla olmak isterler deyip güldüler.
Ben birinden hoşlanmaya kalksam hep bir şey diyorlar ben çok mu çirkinim
Hastanede bir doktora aşık oldum, kızlarla paylaşınca o seni ne yapsın dediler. Ben çok mu çirkinim?
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke sormasaydım💔
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler
Hastanede bir doktora aşık oldum, kızlarla paylaşınca o seni ne yapsın dediler. Ben çok mu çirkinim?
Cevapla