23 yaşındayım hemşireyim staj gördüğüm hastanede bir doktora aşık oldum. Ev arkadaşım doktorlar doktorlara bakar dedi. Doğru mu?

Biz hemşireyiz anca bizi kucumseyip gonul eglendirirler. Doktorlar eninde sonunda kendi gibi doktorla evlenir boşa heves etme dedi
Ev arkadaşım.
Moralim bozuldu benim de.
Kast sistemi gibi ne alaka.
Hayatimda suana kadar kimse girmedi sevgilim flortum falan olmadi ilk defa kendimi bu kadar mutlu hissediyorum. Üzülür müyüm dersiniz?
Kuzenim de ev arkadasin hakli Tıp fakultesinde hastane de o kadar güzel kız varken sana bakar mı Allah aşkına kendine gel dedi 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Oyle iste arkadaslar😔 ne yapacagimi bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkurler😔
23 yaşındayım hemşireyim staj gördüğüm hastanede bir doktora aşık oldum. Ev arkadaşım doktorlar doktorlara bakar dedi. Doğru mu?
Cevapla