O çok elit biri sen de yoklukla buyumussun
O doktor sen basit bir hemşiresin yapma rezil olursun kalbine göm dedi.💔
O doktor sen basit bir hemşiresin yapma rezil olursun kalbine göm dedi.💔
Senin o arkadaşın saçmalamış. Hanım doktor diye ya da sen fakir bir aileden geliyorsun diye yüzüne bakmaz kelimesi çok saçma. Hele kendini bir fark ettir bakalım belki de o da seni sever ve onunla yoluna devam eder mutlu olursun
Cevap
10Cevap
denklik kesinlikle önemli ama olmayacak şeyde değil. çok güzel ya da çok zengin olursan statü farkını giderebilirsin
Maddıyata gore degerlendırmek cok dogru değil yanlıs bır dusunce bıraz agır olup kesfedılmek lazım bence
Doktorların hemşirelerle evlenme oranını bilmen lazım hastanede çalışıyorsan. Baya yüksek.
Sen hemen aşık oldun dimi tanımadan arkadaşın dediği gibi cahillik te var aşık olmuş 😁😁😁
Bu hemsıreler neden mal oluyo ya bence degılsın de sacma hıkaye
Ppdeki sensen bakmaz kanka
Seviyorsan git konuş bence
Doktorlar genelde doktorlara bakıyorlar :/
Belli olmaz bakabilir
Saçma konulmuş
Doğru demiş
Yaş kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?