Hastanede bir doktora aşık oldum, arkadaşım 'boşa heveslenme o sana bakmaz' dedi. Neden?

Kusura bakma ama orada o kadar güzel kız varken neden sana baksın ki
Fazla iyimsersin dedi. O gunden beri aynaya bakiyorum kendimi bunalmis hayata kustum.
Sonra hakli beni kim ne yapsin dedim.
Hastanede bir doktora aşık oldum, arkadaşım boşa heveslenme o sana bakmaz dedi. Neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkur ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
@canerozkum tskk ederim super soru icin.
Hastanede bir doktora aşık oldum, arkadaşım 'boşa heveslenme o sana bakmaz' dedi. Neden?
Cevapla