Benden hoşlanan bir doktor var. Ona ben senin dengin değilim dedim. İyi mi ettim kötü mü?

Ona ben sadece lise mezunuyum yanında basit kalırım kendi denginle evlensen daha mutlu olursun bence bizden olmaz dedim.
Birde bu adam beni sadece bir kere gördü o da aile yemeğinde kendisi tanıdık oluyor uzaktan ayrıca.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! @Kürkmantoluhayri Teşekkür ederim.//
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar reddettim ama bana biraz düşün hemen kestirip atma dedi. Hala cevap bekliyor. Şimdi çevresi hep okumuş büyük insanlar kabul etsem ezilirim bir olur iki olur üçüncusunde illaki sorunlar cikar diye dusunuyorum. Ozgüvensizlikten değilde biraz sonrasini dusunerek hareket ediyorum. Teşekkür ederim.🌺
Benden hoşlanan bir doktor var. Ona ben senin dengin değilim dedim. İyi mi ettim kötü mü?
Cevapla