33 Yaşında bekarım ailem ve ben bu duruma çok üzülüyorum ama evlenmeye de pek utanıyorum sünnettir ama ne yapayım?

ailemin tek çocuğuyum boyum da tipimde işim var ama evlenmeye her zaman çekindim ben eğer evlenmezsem soyumuz tükenecek

33 Yaşında bekarım ailem ve ben bu duruma çok üzülüyorum ama evlenmeye de pek utanıyorum sünnettir ama ne yapayım?
Cevapla