35 yaşındayım evim de var arabamda biraz borcum kaldı çalışıyorum iki köpeğim var
Artık evlenmesem olur mu? Olmaz mı?
35 yaşındayım evim de var arabamda biraz borcum kaldı çalışıyorum iki köpeğim var
Artık evlenmesem olur mu? Olmaz mı?
Biriyle tanışırsın, o kadar çok böyle kendini onunlayken tamamlanmış hissedersin ki, artık farklı evlerde yaşamak ikinize de zulüm gelir. Hah o zaman o adamla evlenirsin.
Bakarsın adam öyle bi adamdır ki, yanındayken kendini evinde gibi hissedersin hah o zaman evlenilir.
Yani sırf evlenmiş olmak için evlenme
Bir erkeğe muhtaç değilsin. Yanından ayrılmayacak dostların varsa da bir yere kadar gider. Evlilik güvenli bir bağ, çoluk çombalak sağlar. Bütünlük hissiyatı verebilir. İlle de ekonomik değildir. Duygusal olarak ilgi alaka ihtiyacını da bir yere kadar giderebilir. Tabi hayaller suya da düşebilir. Adam öküzdür mesela, beklentilerini karşılamaz. O zaman ben ne yaptım kafalarına girilmesi muhtemel. Yani tercih senin. Şart mı değil 😂
Mesele doğru insanı bulabilmek. Bende 31 yaşına geliyorum hala bekârım. Bunu bende istemem fakat doğru insanın olduğuna inanan biriyim. O yüzden amacım eğlenmek değil. Ciddi bir ilişki istiyorum. Tabi henüz doğru insan diyebileceğim birisini göremedim. Ama umudumu'da kaybetmedim. Elbet bir gün olacak. Beklemeye ve sabretmeye devam..
Bir konuda bildiğim ve emin olduğum şey aklı olan evlenmez. Ne pişmanlığı, asıl pişmanlıgi evlenirsen görürsün evlilik erkeklere yarıyor evde bir hizmetçi yatağında bir kadın üstüne çocuk çoluk gel keyfim gel sadece ise git gel ama tüm yük kadında, sonra birde aldatırsa ne yaptım dersin aklını başına al ama başına dert alma
Cevap
35Cevap
pişman olabilirsiniz ya da olmazsınız zaman gösterir
Yaşınız ilerledikçe, yalnızlık sizi boğmaya başlayacak. Hastalanınca bir çorba pişirenin olmayınca, pişmanlığı yaşarsınız.
Evlilik; iki eli, iki kol, iki gözü, iki bacağı olana ikişer daha eklenmesidir.. Bu büyük bir konfor ve güvendir aynı zamanda.
Peki kimseyi sevemiyorsak ne yapmalıyız
@kusurunabakarım bazen öyle bir muhtaç olur ki insan bir insan sesine, varlığına; sevmese bile var olmasını ister. Nefret etmediği sürece.
Evlat edinmek daha mantıklı
@kusurunabakarım müslümansanız, evlat edinmek caiz değil
Bizde yalnızız yani sen yalnız değilsin, yalnızlık yaradana aittir ama ben yalnız yaşamak ıstemıyom evlinilecek bulamıyoz, yalnızlığın canı cehennem e, bu hayata bir kez gelıyon çiçek alacak , başbaşa yemek yiyecek kadın olmadıktan sonra yaşamın anlamı ne kalıyorki,
35 yaşında birinin soracağı soru mu. Yaş ilerledikçe elbette yanında birinin olmasını isteyeceksin. İstemiyorsan, ya da istediğin halde istediğin gibi biriyle olamadıysan bunu kendine dert edinme. Dünyada yalnız yaşayan, hiç evlenmeyen o kadar çok insan var ki. Hayat bir şekilde öyle ya da böyle ilerliyor. Onlar yapıyorsa sen de yaparsın. Pişmanlık yok
bende evlenmedim erkek istemediğim için 32 yaşındayım ilgim sadece kendi cinslerim oldu
Cok enteresan
Peki anne olmak istermiydin?
hayır dertleşmek ister misin benimle biraz
erkektir bu
Evlenip pisman olursan bosanmaya calismak 4 yilini ve akil sagligini alir. Evlenmeyip pisman olursan cagirirsin bi arkadasini gelirken sarap alir. Sarap icilir sarki soylenir ne pismanlik kalir ne yalnizlik kalir 😂😂
Evlat sahibi olma gibi bi isteyin yoksa
Evlenmeye mecbur değilsin tabikide
Herkes dünyaya evlenmek için gelmiyor
Hayatında başarılar dilerim🌸
Evlensen , bosanirsin, bari adamın hayatını yakma... aynı düzen devam, 35 e kadar sen şansını kaybetmişsin...
Doğru insanı bulmak önemli olan. Bulunca zaten bu aklına gelmez. Yaş ile alakası yok sadece uyumlu olduğunu bulunca reddetme hemen tanı.
Erkegin aşkı 15'de başlar 30'da son bulur ne o sevecen enerji kalır, nede sevgiye dair bir umut ister, ama eskisi gibi değil ✨
Niye olmasin ki? Bal gibi de olur. Herkes evlenmek zorunda diye bir kural yok
İstememekten ziyade evlenme olasılığın düşük zaten senin
O senin tercihine bağlı, kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yaşamalısın
2 köpekle evlilik gerçekten çok alakalı şeyler yalnız.
Pişman olursun. İnsani duygularını gözden geçir düşün
Yaşlılıkta zorluk çekersin. Yalnızlık ağır gelmeye başlar
Bence evlen mal-mülk sahibi olmak ayrı, o duyguyu sevdiğin biri ile tadmak ayrı.
Sevgili yap kendine takıl onla evlilik istemiyorum de şartları baştan koy
Sana bağlı bu durum, iyi düşün sonra pişman olursan geç kalmış olursun. Bazı şeyler zamanın da olmalı.
Pisman olacagin hissi kendi icinde var, sadece kendi vicdanini rahatlatmak icin onay bekliyorsun cevreden.
Peki bu sözleriniz karşılığında tanışabilirmiyiz desem... Hayır derdiniz değil mi zaten söylemişsiniz nolur ukalalık algılamayın en derin sevgi ve saygılarımla... 💔😢💐
Ye iç keyfine bak, evlenmeyip de takılırsın o da bir tercih.
Olmaz dersek yakın zamanda evlenicek misiniz
olmazsın bence ya ama kafa dengi olursa. Ve de cinsellik istemiyorsan da baştan konuşman lazım
Hayır ama cocuk evlat edin ya da korumacı aile olmalısın bence en azından bayramda seyranda ziyaret edebin olur
Tercih meselesi ama şahsen ben yapamam yalnızlık bana göre değil sen kendini tanirsin
Evlenme boş ver dert sahibi olursun
Evlenmelisin cunku kendine ait bir ailen olmali hayat yanliz gitmez
Olur mis gibi hayatın var illa evlenmek zorunda değilsin. Sevgili olsan da olur
istersen evlenirsin. istemezsen istemezsin. asıl pişmanlık, itin birine denk gelirsen olur.
Merhaba. Bence güzel bir yaş evlene bilirsiniz✨️🧿
Bence pişman olmazsın
Ee evlenmeme kararını çoktan vermişsin zaten
Hayır pişman olmazsın
Nasip kısmet diyebiliriz
İstemediğin bir durumsa pişman olma
Kendini hazır hissediyorsan olur
Senin tercihin. Ben 43 oldum halen bekarım.
Evlenme özelinecek bir şey değil zaten.
Ben de bunu düşünüyorum😞
Senin yaşın kaç
@Heyyoheyyo1 aynı sayılır
Neden astın peki yüzünü
Bence evlen 2 cocuk yap
Evlenme, gez toz hayatını yaşa.
Bence evlensen daha iyi
Yok ya ne pişmanı
Bu seni suçlu hissettirmiyorsa doğru yoldasın 👌
Yani olurda zor olmazmı
Gayet olur bence
2'de kedi aldığın vakit gerek kalmaz kocaya
Sana kalmis
senin tercihin
Olur
Evet olursun cok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?