2 yıllık evliyim, 5 aylık bebeğim var ve evlendiğim için pişman oldum. Ne yapacağım?

Merhaba herkese. Kendimi nereye atacağımı kiminle konuşacağımı bilemediğim için burada aldım soluğu. 2 yıldır evliyim 5 aylık bi bebeğim var. Eşimi artık sevemiyorum çevremde kimseyi bırakmadı herkesten uzaklaştırdı tek görüştüğüm annem babam onlarlada farklı şehirdeyim gitmek istediğimde gideceksek birlikte gideriz diyo ama 2 yıldır daha 1 kere bile gitmedik. Sıkışıp kaldım ne yapacağımı bilmiyorum. Başta böyle bi adam değildi daha anlayışlı ılımlıydı şimdi bebeği uyutmaya çalışıyorum ondan tek istediğim sessiz olması onu bile yapmıyo. Sonrada sen yanlış çocuk yetiştiriyosun diyo uyutamadığımda. Boşanma konusu bi defa açıldı ne bana ne bebeğim için 5 kuruş vermem diyo. Bende daha öncesinde çalışıyodum ama şu an bebeğim çok küçük ve bana ihtiyacı var çalışamıyorum. Elimden hiç bişey gelmiyo çıkış yolu arıyorum.

2 yıllık evliyim, 5 aylık bebeğim var ve evlendiğim için pişman oldum. Ne yapacağım?
Cevapla