Genç yaşta evlenip boşandığım için çok utanıyorum. Ne yapmalıyım?

Konuya şöyle başlamak istiyorum 17 yaşında cahillik yaptım evlendim aldatma sonuçu ayrıldım 1 senedir babamın evindeyim 19 yaşındayım ama çok utanıyorum ne biliyim insanlara evlendim boşandım diyince bu yaşta mi diye gülüp geçiyorlar yaşamaya hevesim yok sanki herşeyimi kaybetmiş gibiyim 😔 en acısı utanıyorum ya utanıyorum bana yaklaşan herkes bel altından yana konuşmaya başlıyor bazen düşünüyorum da benim yaşımdakiler daha okuyor bense evlenmiş boşanmış dul biriyim dışarda o kadar insan varken neden benle olunsn diye düşünüyorum uçurumun kenarisindym atlasam ölürüm dursam kaybedicek çok şeyim var 😥 allah rızası için bana yardm edin napicam ben hayatimdan soğudum brisey yapmak istemiyorum ya o boşluktaym ki bana gelen herkese kucak açıyorum sonuysa yatak kullanmak için benle oluyorlar ya ben birini sevdim güvendim hayatım ne hale geldi ona karşı çok ofkeliyim o olmasaydi ben hayatıma hayla çok güzel devam edecektm ama şimdi ikinci el gibi görüyorum kendimi BIKTIM YORULDUM TÜKENDİM
Güncellemeler
+1 yıl
Genç yaşta evlenip boşandığım için çok utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gorusleriniz icin tsk ederim. Kendime yeni bir sayfa acicam.
Genç yaşta evlenip boşandığım için çok utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla