Erkekler ilişki sayısıyla övünürken normal, kadınlar sözünü bile etmemeli mi?

Selamss

kıskandırmak okay ama kıskandırılınca wuhuu 😅

Ne doktorlar, ne mühendisler..
Ne doktorlar, ne mühendisler..

#sosyetic

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim @canerozkum 🫶
Erkekler ilişki sayısıyla övünürken normal, kadınlar sözünü bile etmemeli mi?
Cevapla