Eşim tayt giydiğim için benden vazgeçti. Boşanma davası aç diyor ne yapmalıyım?

Öncelikle merhaba arkadaşlar ben ailemden çok uzağa gelin gittim severek evlendim. Fakat hiç bir şey istediğim gibi olmadı şiddet gördüm herşeyi yaşattı bana 10 aylık evliyim cuma günü ailemin yanına yolladı ilk defa güzellikle yolladı ama burada da huzurumu kaçırdı bana kendinin aldığı Tayt eşofmanı giydim bana bana birsürü hakaret etti öyle kilolu bir insan değilim göze batan bir vücudum da yok her zaman giydirdigi şey burada morali bozdu sonra mesaj attı senden karı olmaz yok ben sana giyme dedim gelme ben söz dinlemeyen kadın istemiyorum boşanma davasını aç dedi ne yapacağımı şaşırdım ben onun için o kadar fedakârlik yaptım hiç birşekılde bırakıp gitmedm kendi bir Tayt için benden vazgeçti en çok zoruma giden de ben geride çok insan biraktim seni de bırakırım dönüp bakmam bile sen düşün şimdi iyi günlerin bir kaç ay sonra ah vah dersin dedi ben ne yapabilirim lütfen yardımcı olun
Eşim tayt giydiğim için benden vazgeçti. Boşanma davası aç diyor ne yapmalıyım?
Cevapla