Eşimle boşanma derecesine geldik giyim yüzünden, ne yapmam lazım?

Ben kapalı biriyim ama çok bakimliyimdir manikurume falan giderim. ama asla makyaj yapmam. elbise ve pantolon giyerim pantolon üstüne diz kapağıma kadar gömlek tunik vs giyiyorum. Hiç etek giymem başörtü takmam. Şal takıyorum. 4 aylık evliyiz 2 aydır kavgalıyiz eşimle. bana pantolon giydirmiyor etek giyeceksin diyor ben de sen beni bu şekilde görüp evlendin diyorum bana ne etek giyiceksin diyor boşanma derecesine geldik bugün eve de gelmedi allahın belası. Kendisi götü açıklara bakar benim giydiğim pantolona laf yapıyor. Arkadaslar kot pantolon giyerim tam bilek paça üstüne diz kapağıma kadar gömlek giyerim. bazen çok bol kot pantolon üstüne gene diz kapağıma kadar tunik giyiyorum. Beni bu şekilde beğendi.
Güncellemeler
+1 yıl
Aradım meşgule attı bir gelsin kapıyı açan ne oluyo
Güncellemeler
+1 yıl
Gelip te bana eşinin istediği gibi giyin demeyin o beni bu şekilde aldı bana babam bile etek giydiremedi omu giydiricek adam olsa bu satte karısını evde tek bırakmaz kaç kere aradım insan bir açar acaba başına bişey mi geldi diye
Eşimle boşanma derecesine geldik giyim yüzünden, ne yapmam lazım?
Cevapla