Merhaba
1 yıl önce arkadaş kalalım diyerek reddetmişti daha sonra kendisi takipçilerden çıkardı aradan 13 15 ay geçti hala seviyorum en azından istek atsam mı
Merhaba
1 yıl önce arkadaş kalalım diyerek reddetmişti daha sonra kendisi takipçilerden çıkardı aradan 13 15 ay geçti hala seviyorum en azından istek atsam mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dostum aynı durumu arkadaşım yaşadı tam 1 sene sonra beraber oldular ama ben onun kadar şanslı değildim ilk sene red yedim ikinci sene görüldü..
Başkan anladım aradan 1.5 yıl geçmiş en azından istek atıcam onaylamaz en fazla ama hala sevdiğimi görür neticede sence atmalı mıyım geçen sene attığımda direk reddetmişti
Tabi şu an sevgilisi var mı bilmiyorum
At bir şey olmaz ne kaybedersin dediğin gibi en fazla onaylamaz onaylamazsa da kalbine göm yani o kadar diyebilirim
Yarın atacağım büyük ihtimal kabul etmeyecek eğer ederse umut var mı kardeşim
%50 %50 reis ama şu yönden bakınca; niyeti olsa ilk o atardı tarafından bakınca umutlar soluyor
Kaybedeğim ne var vergi mi ödüyorum? :)
Yani değil mi o yönden bak bir de. En azından istek atsaydım belki kabul ederdi düşüncesine kapılmayacaksın
Hoca bir de geçen yıl istek attığımda öküz gibi gece 1 de attım o da anında reddetti
Attım hoca bekletiyor reddetmedi en azından neden bekletir acaba
Ya görmedi ya da reddetmek istemiyor
Reddetmek istemiyorsa umut var mı
Sanmıyorum ama olabilir yani neden olmasın
İmkansız başkan ya gülmedi yüzümüz
Gurursuzluk
Farkındayım ama aradan 1.5 yıl geçmiş kızın bakış açısısının değişme ihtimali var mı sizce en fazla onaylamaz
Açıkçası benim de reddettiklerim oldu bence en karizmatik olan birdaha gerekmedikce yakinlik kurmaya calismamaktır. Ama herkesin düşünce yapısı aynı değil. İstek atarsan da kabul etmesi durumunda mesaj atma bence
Yani en azından hala sevdiğimi bilir tabi şu an sevgilisi var mı bilmiyorum geçen yıl istek attığımda reddetmişti aradan zaman geçti sevgilisi olmamış olabilir yok onaylaması durumunda kendisinin mesaj atmasını beklerim en azından
Bir de reddettiğin birisini daha katiyen almazsı mısın hayatına değişse bile
Dış görünüşten dolayı reddettiysem almam karakterden dolayı reddettiysem kendini degistirrirse alma ihtimalim var ama insanların cok degisecegine inanmadigim içino da zor
Öyle ama biz erkek milleti hayatı sallamadığımızdan sıkıntı yok reddetse de sonuçta istek atmanın vergisi mi var de mi :)
Yapmadim diye pisman olacağına yaptim diye ol. At gitsin
Öyle ama hdnskd geçen sene de atmıştım reddetmişti ama canım gibi gece 1 de attım ürkütmüş olabilirim biraz davarım
Sen 1 yıldır onu seviyorsun ve başkasını hayatina almadin mi şimdi?
Hayır almadım işin gerçeği sadece bu kızdan red yedim
Daha güzel kızlarda var ama onlara yazasım gelmiyor misal
Benim sevdiğim kadar seveceklerini düşünmüyorum onların
Takıntı olmuş
Evet yoksa kızın çok güzel olduğundan veya benim bulamayacağımdan değil korkum şu ki kız bundan dolayı korkar mı benden yoksa doğal bir olay mı 1 yıl sonra istek atmak
Bence egosunu tatmin edersin
İnan umrumda olmaz ve bu hareketin beni alçaltıcağını biliyorum bu da ileride ilişki yaşanırsa güzel bir durum değil ipleri kadının eline vermiş gibi oluyosun erkek adamın yapmayacağı bir şey ama umrumda değil artık merak ediyorum tepkisini
Kadin ya da erkekle alakası yok. Kim daha az seviyorsa ilişkide ipler onun elindedir. Ipler elinde olsun istiyorsan sana aşık olan ama senin pek sevmedigin kızları bulacaksın
İstek attım bekletiyor reddetmedi neden bekletir acaba
Ben de bekletirdim
Yani kabul etmeyecek diyorsun mesaj atmayım değil mi
Atma tabiiki