Yıllar önce reddettigim kızla tekrar konuşmaya başladık fakat bizden olmaz diyor. Sizce intikammı alıyor?

Yıllar önce ilk olarak kız adım attı bişeyler olsun diye çabaladı ben reddettim kendime güvenemiyorum ahını almaktan korkuyorum ws demiştim gercektende öyleydi , cünki 6 yıllık bi ilişkim bitmişti ve henüz içimde birseyleri bitirememistim yarabandı olarak kullanmak istemedim kendime yakıştıramadım. Herneyse biz o zamanlar muhappeti kestik hayatına başka birisini almış nişanlanmış ve iki senenin sonunda nişanlısının aldattığını öğrenmiş ve nişan atmış Nisan attıktan 1 ay sonra yollarımız tekrar kesişti ve tekrar konuşmaya basladik. İlk başta arkadaş olarak konusuyorduk açıkçası ben ilerisini dusunmüyordum, eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmak gibi bir deyim varya tam olarak kendisi söyledi aklımda yokken aklıma soktu tabi haliyle bende ilgi göstermeye başladım çevresinde art niyetli erkekler vardı hepsini uzaklaştırdım çevresinde zarar verebilecek potansiyele hickimseyi bırakmadım. Ama ben ilgi göstermeye başladıkça kaçan kovalanır hesabına girmeye başladı ben bizden olucak dedikçe olmuycak dedi bi nevi inada bindirdi. Bu süre zarfında 2 kere muhappeti kesmeye yetendi ikisindede maksimum 5 6 gün konuşmadık bi şekilde gönderme yaparak tekrardan yazmama sebep oldu ve benle konuşmadığı sürelerde kendini kötü hissettiğini boşlukta hissettiğini söyledi. Ve en sonki ilerisini düşünme hakkında konuşurken bizden olmaz gibisinden konuştu bende farkındayım zaten, olmuycak olmasını bilmeme rağmen senle konuşmak iyi geliyor gibisinden konuşmuştum. Ve ilk başta bahsettiğim konuda uzun süreli iliskiden çıkmıştım ve bu zamana kadar hayatıma hickimseyi almadım hani reddettim ama hayatıma da kimseyi dail etmemiştim birseylerin bittiğine emin oldum ve ilerisi olacaksa bu kızla olsun diye düşündüm ben bu insanla mutluluğa degil mutsuzluga da yürürüm.. Şimdi size sorum şu, kadınların söylediğine değil tavırlarına bakın diye Bi söz var. Ben gururu da gectim bu kızla bi Oluru var mı? sizce ne yapmam gerekiyor? yaptıklarımda izlediğim yolda bi hata var mı.. şimdiden teşekkür ediyorum :))
Yıllar önce reddettigim kızla tekrar konuşmaya başladık fakat bizden olmaz diyor. Sizce intikammı alıyor?
Cevapla