Yeni girdiğim fabrikadan bir kıza istek attım tanışmak için aynı yerde çalışıyoruz ama saatlerimiz uymuyor. Yüzyüze konusmayada fırsat olmuyor. Instasini buldum. İstek attım ondan önce mesajda attım ama reddetmis. Mesajada görüldü attı. B3ni tanıdı mı tanımadı mı hiç bilmiyorum? Tavsiyeleriniz? Bu arada kız eğlenilcek takilmalik biri
Bi daha atman yüzsüzlük olur, muhasebeye şikayet eder atma
At bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tacize girer bu. Kadınlara rahat verin ya? Böyle tanışılmaz. Bi günaydın dersin çayda konuşursun iki laf atarsın muhabbet ilerler, sonra acele etmezsin yani. Resmen çiftleşme dönemine girmiş hayvanlar gibisiniz. Zaten bu hareketinden sonra muhtemelen hiç olmaz artık…. Deneyeceksin, olmazsa olmaz:D
1.5 ay oldu işe gireli, şutlarlar die fazla üstüne gitmiyorum birazda ama yine de muhabbet ettik biraz :Dd
Yüzsüzlük olur dostum istek atmayı bırak o istek atarsa bile reddetmen lazım ki durum berabere olsun. Salla geç. Başka biriyle ilgilen.
Belki tanimamis da olabilir ama yüzyüze konuşarak samimiyet yaratıp sorucam bunu
Yani seviyosan biraz çabala belki nazından reddetti