Kıza instadan istek attım. Reddetti, bir daha atmak yüzsüzlük mü olur?

Yeni girdiğim fabrikadan bir kıza istek attım tanışmak için aynı yerde çalışıyoruz ama saatlerimiz uymuyor. Yüzyüze konusmayada fırsat olmuyor. Instasini buldum. İstek attım ondan önce mesajda attım ama reddetmis. Mesajada görüldü attı. B3ni tanıdı mı tanımadı mı hiç bilmiyorum? Tavsiyeleriniz? Bu arada kız eğlenilcek takilmalik biri
Bi daha atman yüzsüzlük olur, muhasebeye şikayet eder atma
At bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kıza instadan istek attım. Reddetti, bir daha atmak yüzsüzlük mü olur?
Cevapla