Erkek arkadaşımdan ayrılamıyordum bir bahanem yoktu. Fake hesap açıp onla konuştum?

Ama arkadaşça konuştu. Sonra kendi hesabıma geçip sen kimle saatlerdir konuşuyosun diye kavga çıkartıp ayrıldım. Bu kul hakkı mı kötülk mü yani?

Erkek arkadaşımdan ayrılamıyordum bir bahanem yoktu. Fake hesap açıp onla konuştum?
Cevapla