Uzaktan ilişkim vardı yalanı yüzünden ayrıldım üstüne ne sacmaliyon git bidaha yazma dedi?

Uzaktan ilişkim vardı yalanı yüzünden ayrıldım üstüne ne sacmaliyon git bidaha yazma dedi bana ama çok seviyorum özlüyorum halen ne yapmalıyım bedua ettim görüldü atti
Uzaktan ilişkim vardı yalanı yüzünden ayrıldım üstüne ne sacmaliyon git bidaha yazma dedi?
Cevapla