Kız arkadaşlarım kendimden 12 yaş büyük biriyle çıktığım için kızgınlar. Yaş farkı çok mu göze çarpıyor?

Arkadaşlarımın hepsi şaşkın ve kızgın nasıl yaparsın daha 21 yaşındasın gençliğine yazık daha önüne kimler kimler çıkar.
Çok yaşlı sana göre ve ailen kabul etmez diyorlar. Yaşını aileme küçük desem bile görüntü olarak çok mu fark var?
Bana çok iyi davraniyor bir yanlisini görmedim hediyeler alıyor değer veriyor bana evlenirsek eğitimini de desteklerim dedi bana ona güveniyorum. İnsanlar çok ön yargılı özellikle kız grubum kıskanıyorlar beni.
Kız arkadaşlarım kendimden 12 yaş büyük biriyle çıktığım için kızgınlar. Yaş farkı çok mu göze çarpıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için tesekurler
Güncellemeler
+1 yıl
Goruslerinizi okudum umarim ailemde sorun cikarmaz
Kız arkadaşlarım kendimden 12 yaş büyük biriyle çıktığım için kızgınlar. Yaş farkı çok mu göze çarpıyor?
Cevapla