Neden ben 18 değil de 10 yaşındaymışım gibi davranıyorlar?

Merhaba, bu bahsettiğim olay aile içi baskı ve anlayışsızlık bu sene sınav senem onlar istiyor diye sporu bıraktım, sosyal medya kullanmam yasak diye gizli gizli kullanıyorum, üzerine telefonumu kontrol ediyorlar, dışarıya çıkmak için izin istiyorum, mesela bugün istedim ve vermediler eve tıkılıp kaldım neden böyle yapıyorlar çözemedim tek sorunum kız olmak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Evden ayrılma şansım olsa 1 dk düşünmem ama öyle bir ihtimalim bile yok yani daha babam dediğim adamla oturup doğru düzgün konuşmuşluğum yok yakında şiddet uygulayacak diye korkuyorum🥺😶
Neden ben 18 değil de 10 yaşındaymışım gibi davranıyorlar?
Cevapla