Parasız kaldığımda sevgilim bana para gönderiyor, beni kimseye muhtaç etmek istemediğini söylüyor. Bu iyi bir şey mi?

Erkek arkadaşım parasız kaldığım da hesabıma haber vermeden para gönderiyor yer yer cebime para koyuyor her seferinde geri vermeme rağmen tekrarlıyor.
Beni kimseye muhtaç etmek istemediğini dile getiriyor bu iyi bir şey mi emin değilim çok mahçup hissettiriyor fikriniz nedir
Parasız kaldığımda sevgilim bana para gönderiyor, beni kimseye muhtaç etmek istemediğini söylüyor. Bu iyi bir şey mi?
Cevapla