8 aylık bir ilişkim var başlarda her şey çok güzel gidiyordu. Daha sonra okul taksitleri, kirası, faturası derken para harcamaz oldu. Ben ailemle yaşadığım için sende vardır hiç olmazsa ailen yardımcı olur zihniyetiyle bakıyor ve bende para olmayınca bir etkinlik yapamaz hale geldik. Bende yüksek paralara çalışmıyorum ve zor durumda kalıyorum sanki omuzlarımda ömürlük bir yük taşıyormuşum bir aile geçindiriyormuşum gibi hissediyorum. Ona söylediğimde biz biriz konu para mı diyor alınıyor. Ne yapmalıyım? Evlilik vs. düşünemiyorum bile artık okulu 2 sene sonra biticek bir de.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBu durumda, finansal olarak sık sık sevgilinizden para isteyen biriyle ilişkide olmak zorlayıcı olabilir Sevgilinizle açık ve dürüst bir şekilde konuşun. Ona bu durumun size nasıl hissettirdiğini ve sık sık maddi destek taleplerinin ilişkinizi nasıl etkilediğini anlatın. İyi bir iletişim, sorunları çözmek ve anlayışı artırmak için önemlidir. Kendi finansal sınırlarınızı belirleyin ve bu sınırlara bağlı kalın. Net bir şekilde ifade edin ki, sınırlarınızı aşan taleplerle karşılaştığınızda nasıl tepki vereceğinizi bilmesi önemlidir. Maddi yardım yerine, sevgilinize farklı destek şekilleri önerebilirsiniz. İş aramasına veya finansal becerilerini geliştirmesine yardımcı olabilecek kaynaklar hakkında konuşabilirsiniz. Finansal konularda birlikte çalışabileceğiniz çözümler arayın. Bütçeleme, tasarruf yapma veya gelir artırma konusunda birlikte planlar yapabilirsiniz. Bu şekilde, ilişkinizin finansal dengesini sağlamaya çalışabilirsiniz. Kendi mali durumunuz ve refahınızı korumak önemlidir. Eğer sürekli olarak maddi destek taleplerine cevap vermek sizi maddi olarak zorluyor veya huzursuz hissettiriyorsa, kendi sınırlarınızı korumak için gerekli adımları atmaktan çekinmeyin. Bu gibi durumlar her ilişkide farklılık gösterebilir ve herhangi bir adım atmadan önce ilişkinizin dinamiklerini değerlendirmeniz önemlidir. Eğer bu durum sürekli tekrarlanıyorsa ve ilişkinizi olumsuz etkiliyorsa, bir ilişki danışmanına başvurmak veya profesyonel yardım almak da faydalı olabilir.
12 Yorumla
Soran+1 yılDedikleriniz çok hoş gerçekten bir çok şey iletişimden geçiyor bunu yansıtmaya çalışıyorum tabi ki de ama dolaylı bir iletişim yolu tercih ediyorum açık açık söylersem kırılır incinir diye belki de hiç menfaat gözetmiyor yoksa yok diyor ama daha fazlası olursa konuşmaya çalışacağım ve maddi olarak zor durumda olduğumu açıkca belirteceğim. Teşekkürler açıklamanız için
- +1 yıl
Rica ederim ne demek. iyi günler
En İyi Cevaplar
Yani ciddi bir ilişki içinde iseniz güven varsa bir miktar olabilir en fazla 200 tl kadar para verebilirsin ama iyilik sadece 1 kere yapılır unutma ! İyilikten maraz doğar sonra alır başını gider sadece 1 kerelik yap bu iyiliği sonra onun sana karşı tavırlarını seyret
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısınız şu an gözlemleme sürecindeyim cebimden para çıkmayacak
Part time bir işe girebilir aslında sen burdaki sapların yorumuna bakma bunlara kalsa herkes ayrılsın kıymet bilen biriyse aldığı borcu ödüyorsa nankörlük etmiyorsa sorun etme bunu yarın öbürgün sen sıkışırsın o sana yardım eder aranızda bu gibi şeyleri sorun etmeyin
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten aynı iş yerinde çalışıyoruz yönetici bir de, evet kıymet biliyor ama dediğim gibi zor duruma düşen ben oluyorum
Soran+1 yılSöylüyorum zaten ama hesaplarımı biliyor
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl2 sene okul, askerlikti iş bulmasıydı en az 2 sene de öyle desen 4 sene, evlenmek için birikim yapması hadi yine az söyleyeyim 2 sene de o sürsün etti 6 sene. o zamana kadar çoktan kanlı bıçaklı olursunuz, yol yakınken vazgeç bari paran cebinde kalsın.
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet ikinci okulu okuyor bir de 26 yaşında
- +1 yıl
adi ne sevgilinin benim de boyle tandigim birisi var da
Soran+1 yıl@Melissim0272 emre
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
54Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendimden örnek verecek olursam yaklaşık bir yıldır işsizim ve iş aramaktayım. Herhangi bir yerden de gelirim yok. orada burada çalışarak günlük işlerle şu an için üç beş kuruş para kazanıyorum. Yıllardır devam eden ciddi bir ilişkim var. Sevgilim geçtiğimiz yıl içinde atandı ve aylardır güzel bir gelirle çalışıyor. Yeri geldiğinde cebimde kuruş para olmasa dahi sevgilime bir günden bir güne param yok, bana para verir misin gibi cümleler kullanmadım. Ona bu durumu yansıtmadım bile. Tabiki anlıyor halimden durumumu görebiliyor kendisi teklif ettiği zaman dahi tavrımı net bir şekilde koyuyorım. O çalışıyor ben çalışmıyorum onun kadar kazanamıyorum ama bu durum çok ciddi bir mesele olmadıkça benim ondan borç da olsa para istiycem anlamı taşımıyor. Genelde hesapları da ben öderim. Sadece o atandıktan sonra şu değişti. Her şeyi ben ödüyordum şimdi kendini rahatsız hissettini söylüyor ve yemek yediysek en azından kahvelerimizi ben söylemek istiyorum diyor, ya da laf arasında konuştuğumuz bazı şeyleri bana hediye olarak gönderiyor. Yani bir erkek olarak ekonomik olarak kadının altında olması, çok zor ve kötü hissettiren bir durum. Bu durumda olan bir erkek de eziklik psikolojisine girer. Senden para vs isteyip zaten bizim paramız deyip seni kullanmaya çalışmaz. Bunu ona senin demen gerekiyor bizim paramız lafı olmaz diye. Sen lafını ettiğin halde devam ediyorsa seni kullanmaya çalışıyor gibi geliyor bana. Kendimden örnek verdim dahası yok yani ben düzenli bir iş bulsam hemen evlilik hazırlıklarına başlayacağız ama ben dahi ona bizim paramız diyemem evet benim param bizim paramız olur ancak onun parası onun parası olur evlenince de hepsi ortak kasada toplanır ihtiyaçlar giderilir. Bu böyledir, kızlarımıza söylüyorum lütfen kendinizi kullandırmayın…..
34 Yorumla
Soran+1 yılEvet sizin ilişkiniz ideal ve olması gereken tabii siz zor durumda kaldığınızda yardım istersiniz hayatınızdan biri ben buna karşı değilim sadece iyi niyetin suistimal edilmesinden hoşlanmıyorum. Her şey olur kötü durumda olursunuz belirli bir gün paranız bir şeye yetmez ama dediğim gibi sürekliliği rahatsız edici özellikle ilişkinin çoğunluğunu taşıyan erkek için küçük düşürücü bir durum
Cevap sahibi+1 yılAtaerkil bir toplumuz ve bu gelenekle büyüdük, ev ekonomisinde en çok babanın yer aldığını en çok babanın sözü geçtiğini bir çoğunuz gördü. Böyle büyüyen ve yetişen bir insan için sevgilisine Bırak para istemeyi hesap ödetirken bile mahcup durumda hisseder. Allah muhtaç etmesin kimseyi tabiki çok zor bir durum olur mecbur istersin ancak fatura ödiycem, şunu alıcam diye de sevgilinden para istemek bence hiç de erkeğe yakışan bir hareket değil. Bu şekilde para isteyebiliyorsa zaten bence amacı bellidir. Yine de kimseye yargısız infaz yapmak istemem sevgilini tanımıyorum onu sen tanıyorsun. Sadece sana tavsiyem bizim yorumlarımız sana harita değil klavuz olsun gideceğin yolu bizlere göre belirleme sadece bizlerin yorumlarına göre değerlendir ve karar ver..
Soran+1 yılZaten bu durumlardan sonra gelecek düşünmeyi bıraktım sevgisini ilgisini eksik etmiyor ama diğer şeylerde de mantık aranıyor. Dedikleriniz çok doğru bunu ilerisi de var erkeğe yakışan hareket değil kızlara yakışan bir harekette değil eşit olmak gerekiyor bu durumlarda
Cevap sahibi+1 yılHakkınızda hayırlısı olsun, kararın ne olursa olsun mutluluk getirsin sana..
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevgilinin neden parası yok senden önce nasıl geçiniyordu. Etik bir şey değil daha 1 yıl bile olmamış. Evlilikte senin benim parası olmaz fakat ne olursa olsun evlide olsan vermek zorunda değilsin. Daha evlenmeden bu evreye geçiş hoşuma gitmedi ama neden parası yok merak ettim gerçekten ekonomik krizdemi ya da senden hep beklentisi mi var. Kişiyi tanımıyorum lakin evlenince de işsizim diyip eve bakmaz yine senin omuzlarında kalır yük.
11 Yorumla
Soran+1 yılBelirli ihtiyaçları var açıklamada da belirttiğim gibi hiç bir lüksü yok artık canım çok sıkılıyor bu duruma ama sen varsın hayatımda mutlu oluyorum diyor ben varım da kendimi feda etme noktasına gelmişim geçiyorum bile benim borcumu harcımı düşünen yok ömür boyu çalışmaya mahkummuşum gibi daha ilerisini düşünemez hale geldim
+1 yılEzikçe bir davranış. Dünya polyanacılık oynayanlara göre bir yer değil. Ve bu durum enteresan derecede saçma. Çıkar ilişkisinde dönmüş. Duruşu olan bir erkek asla kız arkadaşına muhtaç bırakmaz kendini. Benim de uzun dönem ilişkim olmuştu 6 yıl gibi. Hiçbir zaman ondan para istemem söz konusu olmadı olamaz da. Aç kalsam dahi kendimi o konuma düşürmem.
30 Yorumla
+1 yılSeni çok net kullanıyor, böyle arkadaşlarım vardı gelir ortama anlatırlardı yüzsüz gibi övünülecek birşeymiş gibi seni kullanmasına izin verme mutlu değilsen omuzlarında yük hissediyorsan kurtul rahatla
36 Yorumla
Soran+1 yılgelir giderlerimizi bir görüyor evli gibi ama birine anlattığını düşünmüyorum
- +1 yıl
Ya seni düşünen değer veren biri ulan ben bundan bu parayı alıyorum ama bu kızın ihtiyacı var mıdır yok mudur diye sorgulamıyor
Soran+1 yılBazen diyor zor durumdasın harcama yapma dikkat et diye bende tamam aşkım bundan sonra harcamam dedim her şey sende o zaman dedim bizim için olan harcamalardan bahsetmiyorum dedi zaten bu cümleden sonra anladım ne olduğunu sonrasında da düşündüm açıkladım ama öyle bir amacım yok konu para değil ki dedi çok harcarsan zor durumda kalırsın sadece bizim için harca arada ben öderim arada sen dedi
- +1 yıl
Benim görüşüm bu bence kullanıyor yazdıklarından bunu anlıyorum, çok güzel rol yaparlar oynarlar ona göre
Soran+1 yılManipülatör bir yapısı olduğunu en başından beri biliyordum bu kadarını bende beklemiyordum açıkcası
- +1 yıl
Kullanıldığına mı kanaat getirdin
Para & Ekonomi konusunda 338 cevap paylaştı. O alışmış öyle gider
Zorda kalıp yardımcı olunması başka bir şey alışkanlık haline getirip cabalamamasi başka bir şey
O alışkanlık haline getirmis
İlerde de benzeri şeyler yasayacaksin
13 Yorumla
Soran+1 yılBence de bulmuş bir inek sağıyor ilerisi daha kötü olabilir düşüncem bu kendi hayatını düzene sokacak az harcama yapması gerekiyor diye annesi gibi geleceğini ben inşa ediyorum
Soran+1 yılZor ama o noktaya gelicem
Para harcamayın mesela zaten yaz geldi termostat çayınızı yapın ne bileyim bir parka Bi sahile gidip açık havada oturun en güzel çözün bence dışarıya para dayanmazki otorup konuşsana şu sevgilinle illa Bi cafeye gitmenize gerek yok ki ona de ceyizim için para biriktirmek lazım felan de
18 Yorumla
Soran+1 yılahahhaah denicem bunu
Soran+1 yıluyguluyorum şu an bir sorun görmedim haftaya çıkar kokusu haha
Soran+1 yılÖyle olmasının bir farkı olucağını düşünmüyorum illa ki yine bu tarz durumlar gündeme gelicek az ya da çok farketmiyor ki
- +1 yıl
iyi ama seda bak şimdi konuşursan en azından anlar hep sen nereye kadar destek olacaksın ki hem o calismiyormu neden parası yok normalde o senin eline cebine attirmamasi lazım. Sen yinede öyle büyük paralar verme bak eğer ciddi düşünüyorsa zaten zırt pırt para harcamaz birikim yapar dimi
Soran+1 yılçok büyük paralar değil aslında ama bana göre yüksek rakamlar çalışıyor evet aynı iş yerindeyiz benden üstün konumda burada ama belirttiğim gibi okulu var kirada oturuyor taksitleri çok yüksek ondan çok üstüne gitmek istemiyorum anlayış gösteriyorum
+1 yılBay bay hadi ayıralım yolları demek. kızım seni enayi gibi kullanıyor. ERKEKLERE GÜVENME.! illa biryerden alıyordur gitsin çalışsın o zaman sende izin verme
18 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyor zaten vakti de kısıtlı aynı yerde olmasak zor ilerletmek
- +1 yıl
Ciddn öyle bende 1.5 senelik exle aynı yerde oturuyordm sonra taşındm çalışmaya falan başldım. tabi ilerlemedi zorluklar oldu buluşamazdk her istediğimizde tabi * başladı
Soran+1 yılEvet iyice çıkmaza girer durumunuz sonrası ayrılık zaten
- +1 yıl
Aynen öylede oldu sadece zorladık
Soran+1 yılBöyle olucaksa hiç olmasın acı çekiyoruz sadece sonrada kimseye güvenemiyoruz
- +1 yıl
Ben öyle oldm acıdan kaçtm ayrılamadım ama keşke ayrılsaydm özgürlüğümü beynimi kaybettim. ailemi kaybetme eşiğine geldim yapmayn
Soran+1 yılMantıklı olmak gerekiyor seviyoruz diye her şeyi göze alıyoruz ama onlar yapmaz bizim için
- +1 yıl
Aynen öyle ama sanki allah gözüne perde indiriyor ya çok garip kör oluyorsn göremiyorsn öyle hiski
+1 yılHiç inandırıcı değil çocuğun söyledikleri seni kullanıyor olabilir çok uzun süreli bir ilişki değil sizinki baştan böyle yapmaya başladıysa ilerde neler olur neler
11 Yorumla
Soran+1 yılİlk zamanlar anlayamamıştım çünkü ortaktı ve idare ediyorduk ama şimdi dediğiniz gibi niyeti ve dedikleri hiç inandırıcı gelmiyor
Böyle bir adam herzaman senden bekler ve sana söylüyorum bu adamdan uzak dur gerçekten abartacak ilerde çünkü
12 Yorumla
Soran+1 yılBen bir yetişkinim gözüyle bakıyor nasıl desem ben el bebek gül bebek büyümedim ama maddi olarak bir sıkıntıya girsem enazından isteyecek aile fertlerim var bende kendi ayaklarımın üstünde durmaya çalışıyorum o sanki ben çok güçlüyüm de onu idare etmek zorundaymışım gibi davranışlar sergiliyor
Bence bu kadarı fazla ya bildiğin seni kullanıyor gibi ona vermek istemiyorum benim de ihtiyaçların oluyor de
12 Yorumla
Soran+1 yılZaten daha vericek bir şeyim kalmadı
- Para & Ekonomi konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılEee şey benim de bir miktar borcum var ödersin dimi 😇😇😂
11 Yorumla
Soran+1 yılahhahaahahahah
- Para & Ekonomi konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılSiz ne kadar hoşgörülüsünüz ama o sizi enayi gibi kullanıyor, aklınızı başınıza alın bence
14 Yorumla
Soran+1 yılKeşke daha bencil biri olsaydım
- +1 yıl
yok siz tamamen İnsani davrandınız ama anlayana maalesef
Soran+1 yılEvet haklısınız her zaman bir taraf daha verici oluyor
- +1 yıl
Maalesef durum bu
- Para & Ekonomi konusunda 385 cevap paylaştı.
+1 yılNe de güzel kullanıyor seni. Ayrılsan mı acaba bu manipülatiften?
11 Yorumla
Soran+1 yılBağlılık var ama alıştık birbirimize
+1 yılEvlilik dusunmuyorsan ne cekip para veriyorsun birak gitsin
11 Yorumla
Soran+1 yılOnunla bir hayat kurmak istiyorum ama gerçekci düşününce olmuyor ne yazık ki
Aranızda samimiyettten ve sınırları cızmemekten oluyor
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
+1 yılGönder, okulu bitip para kazanmaya başlatınca gelsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılYine aynısını yapar bence
+1 yılSevgili nedir yaa kocan mı ki bu kadar hak tanıdınız haram yol boğar heba eder ömrü
13 Yorumla
Soran+1 yılkocammış gibi davranışlar biriz anladıkta bende insanım sonuçta gelecek garantisi de veremiyor üstelik ne kadar parası varsa zengin olucam diye borsaya atiyor
- +1 yıl
Vermek zorunda değilsiniz ki eşiniz bile olsa maddi kaynak sağlamayı erkeğe görev olarak vermiştir maddi menfaat de elde ediyorsa ortada çarpık bi durum ortaya çıkıyor uzaklaşmanızı tavsiye ederim öyle tiplerden tercih sizin görüşümü belirttim
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılÖyle birinin hayatında olması senin suçun kızdan para isteyen erkekten hayır gelmez.
Cinsiyet ayrımı yapmıyorum yanlış anlama erkek dediğin ekmeğini taştan da olsa çıkarmayı bilmeli10 Yorumla
+1 yılOkuyup yetişkin insanlar oluyorsunuz ama kan emici sinsi erkekleri hâlâ tanıyamıyorsunuz boşuna yaşamayın şu hayatı enayi misiniz nesiniz ya
10 YorumlaDönünu verseydin kardeşim niye veriyorsun kimse sana ver demiyor elinden almiyodur ya sen öyle aliştirmişin kızı sakla paranı evde evine gelmicek hali yok ya
13 Yorumla
Soran+1 yılBİr o kaldı zaten hahahaj
Soran+1 yıldenicem gitmez ama hiçbir aktivite olmayabilir
Terketttt, bırakkkk, hemen hemen hemen.
_kadından para isteyen erkeği şutlayın
_Çok paradan bahsedin erkeği şutlayın
_Cimri erkeği şutlayınnnnnnnnn11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke o kadar kolay olsa canım aklımdan geçiyor artık dediklerin gerçi
Kötü bir karar vermiş ve ilk baştan alıştırmışsın. Bir bahane bul ve para vermeyi bırak. Aile borçları vs.. Bu kardeşim sana adam olmaz. Hem çalışsın hem okusun. Mal mısın sen ya?
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet başından alıştırdım hatam bu oldu zaten bir daha vermicem para yok dicem
Soran+1 yılYok dicem sadece aileme verdim derin dediğiniz gibi
Soran+1 yılbunlar geçici bir süredir inşallah eğer değilse ne olur bilmiyorum
Soran+1 yılVar ama onların desteğini istemiyor
Para & Ekonomi konusunda 408 cevap paylaştı. Alismis valla sana enayi gozuyle bakiyo sana
10 YorumlaVay be sevgilimi geçtim kimseden para isteyemedim ailemden bile
10 Yorumla
+1 yılBende veriyorum yeri geldi mi destek olman lazım bence
10 YorumlaSırtlana denk gelmişsin , ondan sonra dürüst erkek neden yok diyorsunuz🙂
10 Yorumla
+1 yılErkegin para isteyininden hayır gelmez bunlar genelde insan kullanan çıkarcı dusuncede inanalardır senin sevgiden gözünde gerçekler görmüyorsun
20 YorumlaKonu para evet, birazda sen at eline cebine dersin, biraz haddini bildir
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yılBu şekilde kendinizi maddi olarak kullandırmanız çok çok yanlış.👍🏻
10 Yorumla Hemen terk et o kişiyi seni sömürmeden daha fazla ortak bişeyler olur eyvallah ama ben bir erkek olarak kesinlikle kendime yediremem kız arkadaşımdan para istemeyi kalk çalış part time yap ya da başka bişey ama bu bir seçenek değil
20 Yorumla
+1 yılAdam senin hem etinden hem sütünden faydalanmaya çalışıyor
13 Yorumla
Soran+1 yılBu cümleyi içimden çok geçiriyorum ne yazık ki
- +1 yıl
Durum bu kadar netken ayrılamayacak kadar çok mu seviyorsun
Soran+1 yılEvet alışkanlık var fazlasıyla
- Para & Ekonomi konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılİliskilikten çıkmış kullanılma evresine girmiş yani senin için sevgilim onun için mefaat olmuş geçmiş olsun.
10 Yorumla Kripto para ya da sans oyunlarina yatiriyordur parayi boş ver verme gitsinn sonu yok
04 Yorumla
Soran+1 yılgenelde iddaa ve borsaya yatırıyor
Soran+1 yılzamanla görücez bir yerde biter zaten
+1 yılBöyle adamlar bile sevgili buluyor işte adaletini...
06 Yorumla
Soran+1 yılSırf maddiyat yüzünden bırakmak istemiyorum karaktersizlik olur çıkar ilişkisi değil sonuçta
- +1 yıl
Ama o çıkar sağlıyor?
Soran+1 yılevet beni yıpratanda bu konu
- +1 yıl
Zararın neresinden dönersen kâr bence. Daha fazla kullandırma kendini
Soran+1 yılBunun içinde bırakmam ama daha güçlü bir sebep gerekiyor
- +1 yıl
Sen bilirsin tabi
Afedersinde öpücük et onu ne işin var onunla seni kullanıyor
10 YorumlaYol ver tamam paranın lafı olmazda bu kadarida fazla resmen paranı yiyor en sonundada seni yer ortada birakir
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilin kaç yaşında sen kaç yaşındasın başıma geldi böyle bir şey lütfen kesinlikle ve kesinlikle para verme ve hemen ayrıl hemen
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen giden parama değil psikolojime acıyorum
Soran+1 yılben 25 o 26 yaşında
Cevap sahibi+1 yılBöyle insanlar var cidden ve çok pişman olacaksın para arayı bozar ve şunu unutma seven erkek sevdiği kadından para isteyemez kendisi sana harcama yaptıysa isteyebilir ama geri vermek şartıyla vermediyse de o seni kullanıyor zaten ayrılır senden de erkek para istiyorsa kullanıyordur
Soran+1 yılDirek para istemek değilde mesela mekana gittiğimizde hesap olsun belirli ödemeler olsun ben karşılar oldum diğer türlü aktivite yapamıyoruz bende elim açık olduğu için görmezden gelmeye devam ediyorum. Diyorum ki parası yok zor durumda sevgilim sonuçta beni biliyor zaten vs.
Cevap sahibi+1 yılO da para yemek oluyor parası olmayan o kadar yüksek şeyler yiyip içmez yani temkinli olur zaten her türlü para yemeye giriyor bu hesap kitleme oluyor çok sıkıntılı
Soran+1 yılevet haklınız
Sende senin paran olmadığında ondan para iste
11 Yorumla
Soran+1 yılyok der aaahah
Aynilarini yasadim ve asla verme onun ailesi bir sekilde bulaun ona göndersin bir bahane bul ve verme kullandirtma kendini
10 Yorumlaee madem siz birsiniz o da ödesin
11 Yorumla
Soran+1 yılParam yok diyor sürekli
Bulmuş seni bırakır mı
15 Yorumla
Soran+1 yılO kadar aptal değil güzel akıllı beni de seviyor ohh ne ala memleket
Soran+1 yılAçmam gereken konu ne tam olarak
Soran+1 yılEğer net bir şey söylersem bir erkeğin isteyebileceği bir çok şeye sahibim onun açısından da öyle ama bu pek bir şeyi değiştirmiyor
+1 yılSenin gibi kızlar kaldımı yahu, 😊 tamam bir iki kere istenir ama, hep böyle devam etmez. Kendi çektiğin sorunlarıda ona anlatmalısın.
10 YorumlaVerme para icin sever seni
11 Yorumla
Soran+1 yılPara için değilde destekçi çıkıyor işte ona yanında hayat arkadaşı olan biri ne zaman zor duruma düşse yaslanacak biri var sonuçta bu mantık beni tiksindiriyor
- Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılSeni kullanan biri yazık gerçekten
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkul bitince sana güle güle der.
18 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum ki zaman göstericek
Cevap sahibi+1 yılParanı yiyor farkında mısın?
Soran+1 yılFarkındayım ama diğer arkadaşlarım arada olmayabilir ilişkide para gözetme yeri gelince bizde kartımızı uzatıyoruz diyorlar
Cevap sahibi+1 yılBir gün paraya sıkıştım deyip borç istesene verecekmi merak ettim.
Soran+1 yıltamam sorarım ahaahah
Cevap sahibi+1 yılEn az 5 bin iste
Öğrenci miydi?
Soran+1 yılEvet öğrenci ne yapacaksın o kadar parayı der haha
Cevap sahibi+1 yılOna göre miktarı ayarla 👍
Para istemenin de bir dozu olur bu arkadaş fazla kaçırmış tak sepeti koluna herkes kendi yoluna
02 Yorumla
Soran+1 yılSevgi diyorum değer diyorum ama şu an sorgulama dönemine girdim
Bence vakit geçmeden boş ver çek
11 YorumlaBen senin hayır tekken değilim de
10 Yorumla
+1 yılVerme hayır kurumu musun
10 Yorumla
+1 yılYükü eşit şartlarda diyeceğim yok hiç biri olmaz
10 Yorumla
+1 yılBizede yol demek anladım
10 Yorumla
+1 yılDef et başından
10 Yorumla
+1 yılBana da versene biraz canım
10 Yorumla
+1 yılkullanılıyordu bacım bu ne saflık
02 Yorumla- +1 yıl
kullanılıyorsun. Allah akıl fikir versin
Soran+1 yılseviyorum işte
+1 yılSürekli sürekli hos değil seni kullaniyor olmasin
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyor eminim ama bu durum hoşuma gitmiyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılParasız adam gereksiz adam
13 Yorumla
Soran+1 yılSorumlulukları çok fazlalaştı harcamaları da ama bana gelince çok rahat
Cevap sahibi+1 yılHerkese daha verdiği kadar değer ver bu hayatta en çok kendini sev bı abi tavsiyesi olarak kabul et hayır demeyi bil herkese karşı herşeye karşı
Soran+1 yılNe kadar çok kendinden verirsen o kadar gidiyor senden bundan eminim artık
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu seni sağıyor canım ve utanmıyorda😄😄
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSağdırma kendini derim😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşka kızlarla yer kesin
05 Yorumla
Soran+1 yılYapmaz öyle şey eminim
Cevap sahibi+1 yıl😀😀😀 benim kocam yapmaz diyenler genelde adliye buluyor kendisini
Soran+1 yılKötü düşünmemek lazım tek emin olduğum şey bu :D
Cevap sahibi+1 yılEn son Emin olacağın konu bu
Soran+1 yılO da olursa daha adını bile anmam herhalde ben safım anlamam bile
Gizli Üye(25-29)+1 yılHep erkeklermi pata yedirecek
02 Yorumla
Soran+1 yılParasını yemek isteyen kim güvenmiyorsanız kendınıze sevgilide yapmayın
Cevap sahibi+1 yılTamam canım
+1 yılAyrıl gitsin
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Sevgilim parası olmadığında benden para istiyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer