Sevgilim parası olmadığında benden para istiyor, ne yapmalıyım?

8 aylık bir ilişkim var başlarda her şey çok güzel gidiyordu. Daha sonra okul taksitleri, kirası, faturası derken para harcamaz oldu. Ben ailemle yaşadığım için sende vardır hiç olmazsa ailen yardımcı olur zihniyetiyle bakıyor ve bende para olmayınca bir etkinlik yapamaz hale geldik. Bende yüksek paralara çalışmıyorum ve zor durumda kalıyorum sanki omuzlarımda ömürlük bir yük taşıyormuşum bir aile geçindiriyormuşum gibi hissediyorum. Ona söylediğimde biz biriz konu para mı diyor alınıyor. Ne yapmalıyım? Evlilik vs. düşünemiyorum bile artık okulu 2 sene sonra biticek bir de.

Sevgilim parası olmadığında benden para istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla