Şu an çalışmadığım için sevgilim bana para gönderiyor. Kötü bir durum mu?

Selam arkadaşlar 7 aylık bir ilişkim var çok seviyorum. Sevgilimle aynı işyerinde çalışıyorduk aşk yasak olduğu için ben ayrıldım işyerinden. 3 aydın çalışmıyorum ve iş bulamıyorum bir türlü istemediğim halde ısrarla sevgilim bana para gönderiyor ve sanki ona yük oluyormuşum gibi hissediyorum aksine ben ona destek olmak istiyorum. Sizce bu kötü bir durum mu ve ona destek olabilmek için ne yapabilirim

Şu an çalışmadığım için sevgilim bana para gönderiyor. Kötü bir durum mu?
Cevapla