Yeni mezunum, çalışmıyorum. Sevgilimin bana para vermeyi düşünmesi gerekmez mi?

2 yıllık sevgilimin para vermemesi normal mi o çalışıyor 70k maaşı var ben yeni mezunum iş de bulamadım daha. Gelirim yok, ondan en azından düşünmesini bekliyorum. Uzak mesafeyiz bu arada. Bana karımsın diyor ama bunun altını doldurmuyor bence, karımsın diyorsan her zaman DÜŞÜNMEN lazım (2 yıldır tek kuruş istemedim aksine o yemek ısmarladıysa ben de hep kahve ısmarladım öğrenci olmama rağmen)

Güncellemeler
10 ay
Para yiyici diyenler hele hemcinslerim ne yaşıyor?
Asla öyle biri değilim öyle yetişmedim. Öğretmenim atama bekliyorum bi yandan iş arıyorum, kendi ayaklarım üstünde durabilecek biriyim zaten!
Diyorum ki o çalışıyor ve uzakta yaşıyor sık görüşemiyoruz. Sizin sevgilileriniz gibi gezip yiyip içip eğlenemiyoruz. “Bu kız çalışmıyor ve bi şeye ihtiyacı olur söyleyemez dur üç beş kuruş atayım” diye düşünmek ne birini fakirleştirir ne de diğerini para yiyici yapar! DÜŞÜNÜLMEK İSTİYORUM SADECE
Güncellemeler
10 ay
İşini çok sormuşsunuz nasıl o kadar alıyor falan, Mühendis kendisi. Aramızda 5 yaş fark var belki de ondan aynı kafada değiliz, o daha düz yaşıyor hayatı ben de daha çok ilgi görmek istiyorum. Ama asıl büyük olduğu için beni daha çok koruması gerekmez mi ben mi yanlışım? Sorunlarımızı hala çözemedik ayrılık ilişkimiz kötü gidiyor şu an, güncellerim yine sizi
Yeni mezunum, çalışmıyorum. Sevgilimin bana para vermeyi düşünmesi gerekmez mi?
Cevapla