Sevgilim sürekli paran yoksa gönderiyim diyor. Para da istemiyorum neden böyle yapıyor?

Bi yere ciktigimda bisey yaptigimda paran yoksa gönderiyim diyo bende sürekli var diyorum issizim yok ama yine var diyorum sadece gıcık oldugum sey istemiycegimi bildigi halde sormaya devam etmesi gösteris yapiyormus gibi geliyo ibanimda var ama sadece sorup benim yok dedikten sonra tamam dememi bekliyo ben zaten ondan parada istemiyorum sadece gosteris yaparmis gibi sormasi beni gicik ediyo

Sevgilim sürekli paran yoksa gönderiyim diyor. Para da istemiyorum neden böyle yapıyor?
Cevapla