Yaşadığım bir erkek dururken neden 40 yaşındaki bir adama bakayım ki babam yaşında olacak neredeyse mantıklı geliyor mu sana Sen kendinden 19 yaş büyük bir kadına bakabilir misin Hemen edebiyat yapma
40 yaşındaki adamla 40 yaşındaki kadın arasında bir fark yok ikisi de yaşlanıyor Hele ki 21 yaşındaki bir genç kızın yanında yaşlı buruş buruş oluyor Hayal dünyasından çıkınız
Ki o kız gençliğinin baharında cıvıl cıvıl Sen 40 yaşında hayatını yaşamış artık hayatının son demlerini oynayan bir adam olacaksın emekliliğin gelecek huzur arayacaksın her şeyden yorulmuş olacaksın sıkılırsınız o kafaya hepiniz uyuşmaz olmaz yani
Bir de şöyle düşün 18 yaşında evlenmiş olsaydın ve bir sene içinde çocuk yapmış olsaydın o yaşta bir çocuğun olacaktı yani Sen çocuğun yaşındaki bir insanla ilişki kurmayı düşünüyorsun
Çocuğumun yasinda olmasi çocuğum olduğu anlamına gelmez. Her kadının yaşıtı kendisinden ruhen küçüktür. Ne buruş burusu be. kadınlar 40 tan sonra çöküyor bebe bile doguramiyor.
Hele ki senin gibi cahil kadınları aşağılayan bir adam mı asla olmaz 21 yaşındaki bir kız oluyorsa da Kendine saygısı yoktur umarım senden uzak durur Allah senin hayatına girecek kadına yardım etsin
Sen tartışmaktan uzak gerçekten bilgi shibi olmadan fikir sahibi olmuş , kalın kafasindan gama isinlari bile geçemeyecek birisin. Muhtemejlen 40 ında çökmüş bir kadın olacaksın. Senin cildini utulesem benim ki gibi gergin olamaz. Sabit fikirli bir insansjn
Büyük konuştun torunum. Birgün deden yadinda bir adam seni reddettiği için ağlarken görsem, günde 5 km yurudugum icjn taş gibi olmuş gotumle sana gülerim. Biraz fizyoloji oku. Psikoloji oku. Kadın ve erkrkk farklı yapıdadır. Cahillik güzel şey mutlu hissettiriyor degilmi seni
25 yaşında yakışıklı bir kocam var napayim senin gibi dedeleri ben biz onunla yaşlanır gideriz sende yaşın 40 da kızın yaşında es ararsın kendine djjdjdkdkdkdkkd
Kızlar Ne Diyor
Mantıklı değil böyle bir şey varsa da erkek kesin çok zengindir
Siz kadinlar. 40 yaşında bir erkek fakirse genç bir kızla olamaz, zengin ise olur.
Yaşadığım bir erkek dururken neden 40 yaşındaki bir adama bakayım ki babam yaşında olacak neredeyse mantıklı geliyor mu sana Sen kendinden 19 yaş büyük bir kadına bakabilir misin Hemen edebiyat yapma
Yaşıtım*
Kadın ve erkek fizyolojisi farklı , ne edebiyati
40 yaşındaki adamla 40 yaşındaki kadın arasında bir fark yok ikisi de yaşlanıyor Hele ki 21 yaşındaki bir genç kızın yanında yaşlı buruş buruş oluyor Hayal dünyasından çıkınız
Ki o kız gençliğinin baharında cıvıl cıvıl Sen 40 yaşında hayatını yaşamış artık hayatının son demlerini oynayan bir adam olacaksın emekliliğin gelecek huzur arayacaksın her şeyden yorulmuş olacaksın sıkılırsınız o kafaya hepiniz uyuşmaz olmaz yani
Bir de şöyle düşün 18 yaşında evlenmiş olsaydın ve bir sene içinde çocuk yapmış olsaydın o yaşta bir çocuğun olacaktı yani Sen çocuğun yaşındaki bir insanla ilişki kurmayı düşünüyorsun
Çocuğumun yasinda olmasi çocuğum olduğu anlamına gelmez. Her kadının yaşıtı kendisinden ruhen küçüktür. Ne buruş burusu be. kadınlar 40 tan sonra çöküyor bebe bile doguramiyor.
Hele ki senin gibi cahil kadınları aşağılayan bir adam mı asla olmaz 21 yaşındaki bir kız oluyorsa da Kendine saygısı yoktur umarım senden uzak durur Allah senin hayatına girecek kadına yardım etsin
Sen tartışmaktan uzak gerçekten bilgi shibi olmadan fikir sahibi olmuş , kalın kafasindan gama isinlari bile geçemeyecek birisin. Muhtemejlen 40 ında çökmüş bir kadın olacaksın. Senin cildini utulesem benim ki gibi gergin olamaz. Sabit fikirli bir insansjn
Djjdjdjdjdkjdjdkd
Allah akıl fikir versin diyecek bir şey yok...
Haklısın Allah akıl fikir versin. İhtiyacın var
Laf mı soktun sen şimdi yasin 40 olsada aklın 10 da kalmış. Neyse cahille muhabbeti burada kesiyorum. Görüşürüz dedecim
Büyük konuştun torunum. Birgün deden yadinda bir adam seni reddettiği için ağlarken görsem, günde 5 km yurudugum icjn taş gibi olmuş gotumle sana gülerim. Biraz fizyoloji oku. Psikoloji oku. Kadın ve erkrkk farklı yapıdadır. Cahillik güzel şey mutlu hissettiriyor degilmi seni
25 yaşında yakışıklı bir kocam var napayim senin gibi dedeleri ben biz onunla yaşlanır gideriz sende yaşın 40 da kızın yaşında es ararsın kendine djjdjdkdkdkdkkd
Muhtemelen 3 dakikalık bir zaman diliminde işini gören bir erkeğin duygusal olarak doymuş karisisin. Olsun bazilari az ile de yetinir.
Oluyor bizzat kuzenim evlendi hemde geçen yaz 😁
evet
Mantıklı değil
Bu hayatta mantiginla yaptığın hersey doğrumu çıktı. Mantık herşeye muktedir mi
Benim için bu kadar yaş farkı ileride sıkıntı oluşturur
Hangi açıdan
Olamaz
Bu hayatta olmaz diye bir şey olamaz