Ben kıskanınca abartıyor oluyorum, o kıskanınca bu normal oluyor. Bu iki yüzlülük değil mi?

Şu an gerçekten erkekler kapatılaın modundayım. Kocamın işinin çoğu kadın, ben onlarla iş dışında konuşmaya kalksa kıakandığım için abartıyorsun, sen işe başlayınca ben iş arkadaşların için böyle davranmıycam diyor. Beyefendi kızlarla aynı ortamda bulunup sohbet etmesi çok normal. Bense daha yeni ders çalışmak için kurulan bir zoom görüşmesi için kamera açmak istediğimde beyefendi müsaade etmedi, kıskanırmış. Bu ne şimdi, asıl abartı budur dedim hayır aynı şey değil dedi. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?

Ben kıskanınca abartıyor oluyorum, o kıskanınca bu normal oluyor. Bu iki yüzlülük değil mi?
Cevapla