1 buçuk yıllık ilişkimi bitirdim haklı mıyım sizcee? Detayı okur musunz?

2 gün iyisek 5 gün kötüyüz. En ufak şeyi bile büyütüyor sorun haline getiriyor. Öfkeli sinirli küfürler aşağılamalar neler neler.. bitirmekte vicdan yapmalı mıyım. Ben bu adamla nasl evlilik adımı atabilirim ki. Yaşayan var mı?

1 buçuk yıllık ilişkimi bitirdim haklı mıyım sizcee? Detayı okur musunz?
Cevapla