Ondan ayrıldık bana hiç acımadı kötü sözler vs dedi ayrıldık ama hala ona sadığim yazanı istemiyorum geleni kovuyorum niye böyle?

Ne zaman geçer bu of
Ondan ayrıldık bana hiç acımadı kötü sözler vs dedi ayrıldık ama hala ona sadığim yazanı istemiyorum geleni kovuyorum niye böyle?
Cevapla