O istedi diye kapanmadığım için benden ayrıldı haklı mı?

merhaba herkese önce durumumu açıklamak istiyorum tam anlaşılmak için sizden akıl istiyorum açıkcası sevgilimle ortaokuldan tanışıyorduk aramızda çocukluk aşkı vardı sonra ben ailemden dolayı gitmek zorunda kaldım ve 6 sene sonra mesaj attı askere gitmeden önce görüştük tekrar sevgili olduk 3 aybekledim askerde daha önce ayrılmak istedi kafanı kapatmazsan evlenemeyiz dedi ailem muhafazakar dedi bende bunu yapamayacağımı söyledim ben açığım ve kendim istediğim zman kapanmak istiyorum dediö hallettik sanmıştım çok aşık olduğum için sustum ve şimdi döndü askerden ve ona inandım bir ilişki yaşadık 20 yaşındayım ve evet pişmanım ama elimden bir şey gelmiyor şimdi yine aynı konuda kavga etik şimdi olmasa da günün birinde ben istediğim için ve doğru olan bu olduğu için kapanacaksın diyor bende ya olmazsa ya istemezsem dediğimde ben kararımdan vazgeçmem seni sevsem bile diyor bu yüzden ayrıldık ve beni tabiki sevdiğini söylesede bırakabildi ben çok aşığım ama annem bile siz farklısınız bugün sana kafanı kapat diyen yarın ailesi için mesleğini de bırak der diyor ne yapmam lazım lütfen akıl verin çok canım yanıyor cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

O istedi diye kapanmadığım için benden ayrıldı haklı mı?
Cevapla