Sevgilim onunla yapmadığım için benden ayrıldı sizce haklı mı?

İki kere evine gittim ilkinde isteğini reddettim beraber film izledik birbirimize dokunmadan.2 ay sonra gene gittim gene reddettiğimde böyle olmaz ben yapamam diyerek benden ayrıldı. Bende evini terk edip gittim bidahada kendisini görmedim. Böyle fevri bir karar almış olmasında haklılık payı var mı sizce?

Sevgilim onunla yapmadığım için benden ayrıldı sizce haklı mı?
Cevapla