Sevgilim neye kırıldığını söylemediği için ayrıldım haksız mıyım?

Sevgilime bilemeden hata yapmışım. Bana afra tafra yapıyor dedim noldu bir şey yok diyor. Yani bir şey mi yaptım diyorum cevap veriyor. Neymiş efendim benim anlamam lazımmış. Anlamıyorsam bilerek yapmamışımdır dedim. Hala yüzü 5 karış anlatmıyor da dediğim gibi. Bende en sonunda sinirlendim iletişime kapalı birisin olmaz böyle dedim ayrıldım. Sonra da neye kırıldığını söylüyor ama geri dönmedim haklı mıyım?
Sevgilim neye kırıldığını söylemediği için ayrıldım haksız mıyım?
Cevapla