Onun istemediği işe görüşmeye gideceğim diye benden ayrıldı. Bu nasıl sebep?

Çağrı merkezinden çağırmışlardı orayla görüşmeye gitcektim ama o görüşmeye gitmemi istemiyordu ben çok iyi niyetliymişim onlar beni kandırırmış çalıştırıp maaş vermezlermiş kendi mesleğinle ilgili iş bul diye ısrar ediyordu ama bulabilsem zaten bunu düşünmezdim en azından bir kere mülakata gideceğimi söyledim çok sinirlendi bana birdaha kendinle ilgili bi konuda fikrimi sorma asla ilgilenmem byndan sonra sen çok başına buyruksun dedi. Anlamıyorum bu yüzden insan neden ayrılır?

Onun istemediği işe görüşmeye gideceğim diye benden ayrıldı. Bu nasıl sebep?
Cevapla