Konuştuğum kişiyi işten ayrıldı diye terketmem doğru değil miydi?

Yaklaşık 2 aydır tanışıyoruz ama 2 ay içinde çok iyi bir ikili olduk. O İstanbul ben pendik hep beni alir birakir vaktini genelde benim ile geçirirdi hafta sonlari. bir keresinde emin onunde vapuru kacirdik eve gec gidecektik o beni taksi ile birakip kendisi de 60 kilometre yoldan dolayi taksiye bindi. yani benim icin 2 ayda cok buyuk seyler yaptı maddi manevi Kendisi 1 yıldır çalıştığı yerden son günlerde çok şikayetçiydi iş yerindeki herkes ile iyiydi ama onun sorumlulusu ona sürekli yalancı konumuna sokuyormuş yapmadığı bir şeye yaptı diyerek flan. sorumlu olan kişi çok kaba sert birisine dönüşmüş sürekli de verimsiz olduğunu söyleyince evlenmek istedigim kişi o işi terketti. daha öncelerden çalıştığı parayı birikime yatırdığı için şu an evlenecek parası var hep biriktirmiş. Şimdi iş arıyor beni çok sevdiğini bilsem de onun böyle yapması kendinden soğuttu ve yola devam edemeyeceğimi söyleyip terketmek ile iyi yapmadım mı?
Konuştuğum kişiyi işten ayrıldı diye terketmem doğru değil miydi?
Cevapla