Anksiyetem olduğu için benden ayrıldı. Bu nasıl bir şey sizce haklı mı?

İlk önce güzelce anlaşıyorduk. Bana çok güzelsin çok iyisin falan diyordu. Sonra ben elimde olmadan sosyal kaygılar, heyecan yaşayınca benden uzaklaştı. Yabancı ortamlara girince kızarıyordum. Sınavlarda nefesim daralıyordu, ellerim titriyordu. Erkek arkadaşım beni terk etti. Nedeni ise üniversitede bunlara şahit olmasıydı. Sizce bu durum mantıklı mı?

Anksiyetem olduğu için benden ayrıldı. Bu nasıl bir şey sizce haklı mı?
Cevapla