istifa etmediğim halde, iş yerim istifa etmişim gibi işlem yapmış. Buna hakları var mı?

Arkadaşlar merhaba 2 senedir çalıştığım iş yeri var ve oradan ayrılmak istedim sebep ise yapılan haksızlıklar ben istifayı yazacaktım ama istifa yazma tazminat almaya bak dediler. Ben de istifa yazmadım ancak iş yeri benim iznim olmadan istifa göstermiş. Bu yasal mı? Şikayette bulunmali miyim muhasebecj patron ile tazminat konuşacağım imza atma dedi beni oyaladı ama 3 temmuzda istifa etti göstermiş

istifa etmediğim halde, iş yerim istifa etmişim gibi işlem yapmış. Buna hakları var mı?
Cevapla