Eski sevgilime yazmak istiyorum, depremden etkilendim ölüm kalım var sonuçta. Çok mu ince düşünüyorum?

Öncelikle geçmiş olsun herkese büyük bir deprem atlattık size bir sorum olacak ben sevgilimle ikimizinde hatası olan affedilmesi zor bir sebepten ayrıldım şu an ülke durumu belli ona birsey olursa depremde olsun kaza vs olsun hala seviyoruz birbirimizi vicdan azabı çekerim diye yazmak istiyorum çok mu ince düşünüyorum veya abartiyormuyum Bi taraftanda diyorum ki ölüm bana da var yapmasaydi sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum herkese herkesin yorumunu beğenip yorum yaparak etkileşim bırakmaya çalışıyorum unuttuklarim varsa özür diliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yazdim ayrildik arkadaşlar tesekkurler yorumlariniz icin
Eski sevgilime yazmak istiyorum, depremden etkilendim ölüm kalım var sonuçta. Çok mu ince düşünüyorum?
Cevapla