AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Çünkü suç, biz kadınlarda. Erkeklere güçlü olduğumuzu gösteriyoruz ve onlarda güçlü olduğumuzu sanıp, dişil enerjisini yükseltiyoruz.
Kadınlar çok gelişti. Eskiden "selam nbr çıkalım mı" diyince çıkıyorlardı. şimdi olmuyor o. Önce zengin olduğunu kanıtlaman gerekiyor veya diğer erkeklerden farkını göstermen gerekiyor. Ondan sonra kabul ediyorlar. yaşım 22 ve hangi büyüğüme sorsam (30-35) böyle diyor.
Yav komik geliyor bu laflar.. eskiden bunlar yapılırken kadınlarin bir tarafları ayrı oynuyordu. Şimdi yapılmıyor poh pohlanmadiklari için gene aynısı. Erkeklerin bu şekilde olsa sebepleri bence yine kadınlar. Ben öyleyim demiyorum ama gözlemlerim doğrultusunda bunun suçlusunun kadınlar olup; yine aynı durumdan şikayetçi olanın bir kadın olmasına çok kızıyorum.
Aşağıda birisinin yorumunu çok beğendim yorumu kapamış buraya yazayım alintiladigi bir söz var aşırı doğru
"Akılsız kadınlar, kocalarını köle yaparlar ve köle karısı olurlar. Akıllı kadınlar ise, kocalarını kral yaparlar ve kraliçe olurlar."
@banker_bilo yorumu kapatmışsin yoksa yazacaktım da :D eline ağzına sağlık güzel ozetlemissin durumu
@banker_bilo
Sen soktun demiyorum ama şu an sen böylesin zamanında nasıldin? Demek istediğim erkeklerin bu hâli kadınların isteği kadınların suçu. O sebepten çokta şikayet etmemek lazım kanka. Bulursan şükretcen işte
Lavlmayı beceremiyor değil kızlara yanaşılmıyor korkuluyo acaba bir sapık veya taciz ediyor diyerek tavlayamıyorlar ondan dolayı işte
Erkekler çiçek almıyormu ben kendi adıma konuşayım ben çiçek aldım ama kıymetim bilinmedi
Çiçek gönderen erkek ne ifade ediyor senin için?
Tatlış
Senin gibi bir kıza denk gelsem keske🌹
Bu saydıgın özelliklere sahip degilim ama kadınları tavlamak gibi extra bir efor sarfetmiyorum gerek duymuyorum. Çünkü kadınlar çok şey istiyor verebildikleri istedikleri şeyler karşısında yetersiz kalıyor.
Kız bırak çiçek almayı dansa kaldırmayı. Keşke bunları yapmasalar da sadece kıymet bilseler ona da razıyız ama yok işte yok 😅
Hiç uğraşmıyorum iş ev zaman buldukça kendime harcıyorum geziyorum kendimi iyi edecek şeyler yapıyorum
24 yaşımdayım şu zamana kadar hiçbir kıza acılamadım hiç çabalamadımda ne zaman deneyeceğim hiç bilmiyorum
Erkek-Ler kısmından ne kadar çok erkeğin ulaşabildiği bir kadın olduğu için çoğul kısım basit kaçıyor azınlık ise senin gibi kadınlarla ya da kızlarla uğraşmıyor
Lafım sana değil sadece basit erkekler çok sade kaçıyor kaliteliler ise doğru kişi için çabalıyor diye düşünüyorum
Senin gibi kadın ne anlayamadım
Lafım sana değil demiştim şuanda basit erkekler bir kadına ulaşmak için çabalıyor buda basit oluyor yani bilindik taktikler vb kullanıyorlar kaliteli bir erkek ise kaliteli bir kadın için sıradan olmayan yollar kullanır
Şahsen çiçek de alırım dansa da kaldırırım ama buna değecek bir kadın görmedim şu ana kadar
Adam adam
İster inanın, ister inanmayın ama hayatımdaki kadına çiçek de alır, şiir de yazarım.
Lakin kıskançlık kısmına katılmıyorum. Sizin kıskanç diye sevdikleriniz kadınları öldürüyor...
Devir değişti artık kızlar tavlıyor
Çoğu erkek ilişkide erkek gibi davranmıyor, görüyoruz 😄
Nasıl olalım istersin mesela
çünkü çoğu insan asosyal oldu konuşmayı unuttu
Ayy cidden öyle ya artık her şeyi kadınlardan bekler olmuşlar. O gelsin ikna etsin konuşsun şunu yapsın bunu yapsın. Çok mizmizlar cidden benim de hoşuma gitmiyor küçük bir jest yapmayı bile bilmiyor çoğu
sizin beklentileriniz yüksekte bu yüzden yok çok yakışıklı olucak yok zengin olucak bilmem ne adam seni tavlayamıyosa sen etkilendiysen sen konuş ilk adımı atmaktan niye çekinir kız milleti anlamıyorumki
Çünkü kimsenin kimseye güveni kalmadı kadınlarda samimiyet erkeklerde Güven kalmadı o yüzden artık parası olan ya da yüksek gelire sahip olan insanlar bu işi becerebiliyor kuru lafa kimsenin yüreği doymuyor
Yorucu çünkü her şey bu ülkede birde türk kızı tribi çekmek için uğraşmıyor kimse
Ay nolur pesinden koş smdm ya kanki Türk kızı gribi nedir ama ya sanki İspanyol trip atsa anlıcan onların da başka tribi var
Yabancılarda trip yok özgüvenliler
Anladım o zaman orfan dene şansını madem bi şi diyemedim
İngilizceyi halledersem iyi derece olabilir yoksa türk devam
Trip devam diyosun sndndm bu kadar korkmayın gripten kadının tadı tuzu be
Abartılı olmadığı sürece ilk başta iyi ama sürekli gün yorgunluğunda birde trip çekilmiyor
Yani abartı kimse sevmez
Yani hayırlısı
Evet ya ben şöyle peşimde koşup vazgeçmeyen adam istiyorum tutku istiyorum ama nerdeee
Bence gerek kalmıyor. Kadınlar artık direk yürüdüğü için..
O erkekler o güzel atlara binip çekip gittiler,
Demirin tuncuna, insanın * kaldık))))
Pççine
Kesinlikle bende uzun zamandır bu konunun üzerine kafa yoruyorum sanırım öyle erkeklerin soyu tükendi artık erkekler ilgi değeri jest hediye ilk adımı bile kadınlardan bekler hale geldi bu durum cidden beni ilişkilerden soğuttu biz kadınlar olarak hak ettiğimiz değeri görmemekle kalmayıp bir de her sorumluğu yükleniyoruz bu yaradılışimiza bile aykırı özümüze baktığımızda eril dişil enerji diye bir kavram kalmadı aldatma ve ayrılıklar da arttı bu sebeple Allah sonumuzu hayır etsin.
Kadınlar güçlendikçe erkekler zayıflaştı. Sanirim birazda biz naz caz yapalım demeye başladılar. Bazen ağzının ortasına vurmak istediğim erkekler olmuyor değil 😁
Türk kızı için uğraşmaya değmiyor. O kadar k. ez. ban, egoist ve şımarıksınız ki. O standart ilgilenen erkekler bile fazla size. Ve her şeyi ayağınıza bekliyorsunuz.
Ayrıca madem kadın ve erkek eşit. Siz de ilk adımı atabilirsiniz. Sonra bir erkek size açıldığında ya sap. ık yerine koyuyorsunuz ya da egonuzu tatmin ediyorsunuz.
Bence beceremiyor değiller , yapma ihtiyacı duymuyorlar. Ben bunun sebebini ekonomik sıkıntılara bağlıyorum. Bu bir genelleme olmamakla beraber , bazı hemcinslerim erkeği bankamatik olarak görmek yerine taleplerini biraz ele avuca sığar yapsa yanındaki çocuğu kaçırmaz. Sevgiler
Artık kızlar onları tavlasın diye bekliyorlar galiba
Eskisi Gibi ilgimizi çekmiyorlar tanıdıkça tanımadiklarimizdanda soğuduk nefret üzüntü falan duyguları yaşamak istemiyoruz bu yüzden motivemiz yok artık
Çünkü artık tavlanan oluyorlar😂😂
K1çları kalkmış yalansa yalan diyin
erkekler kız gibi davranmaya başladı ortada erkek kalmadı😅
Bunları hakedecek kişi görmüyorlardır belki.
Buna en basit ornegi verebilirim henuz bu hafta deneyimledim. Online egitim aldigimiz bir sinifta cocuk vardi dedim fikir alisverisi yapariz az destek oluruz belki arkadas oluruz tanisiriz diyerekten gidip yazdim... yazmaz olaydim boyle bir popiş kalkmasi yok pardon da siz kimsiniz lan yani bu kavanoz dibi cam gozluklu cocuk bile bu haldeyse ben ulkemdeki diger erkekleri dusunemiyorum. O yuzden saldim hepsini cayira. Aseksuelim bundan sonra hocam.
Kavanoz dibi erkek bile seni istemediyse bu kadar ozguvenli olma bence🎃
Bi çizgileri kalmadı
Herkese yavşayan birini neden tercih edelim sevelim
Erişim kolay olan her şey basitlesir erkegede kadınada erişim artık çok kolay o yüzden
Aman boş verin. 1 2 çiçek alıp dansa kaldırsa ne olur. Belli bir zaman sonra değerin "d'si yok.
Ayyy evet bu yüzden yaşasın dominant erkekler
Takip et tuşuna basmaya bile çekinenler var sen ne diyosun 😊
Her yerde eşitlik eşitlik diye avaz avaz bağırıp iş ilişkiye gelince her şeyi erkekten bekleyen kadınlara tabii ki merhaba bbile vermeyeceksin.
Eskıden delıkanlılar vardı sımdı erkeklerınde cogu asko kusko oldu
Onlar artık filimlerde dizilerde kaldı gerçek hayatda o dedigin kişiler yok artık varsada kayıp😂
Bıktılar kadın triplerinden ve kadınlar gibi davranmaya başladılar
Artık toplumsal cinsiyet eşitliği var çünkü.
Kadınların peşinden koşmanın anlamı yok
Instagram vb. Sitelerden yürüyen abazalar yüzün den kibirlenebiliyorlar ve delice şüphe ediyor.
Haa nazida unutmayalım..
Bak şimdi. Ilişkilerde her şeyi erkekten beklediğiniz için olabilir mi? Kadınlar bir şey yapmadan erkek ayağıma gelsin diye bekliyor bu bir. Ikincisi de mesela şunu anlamıyorum. Benim isim var gucum var kazancim var. Kiz arkadasim yok. Kizlarla takilmiyorum diye çok laf yedim. Ne yani ille kız peşinde koşalım sürekli ilişki kurma amacında mı olalım aklımız fikrimiz kız mı olsun? Ne yani bizi sokmaya çalıştığınız şekil ne? Sizin keyfinize göre bir hayat sürecek değiliz.
Sence neden? Erkeklerin anasını ağlatınız
Bu ülken kızları, hem çirkin, hem bakımsız, hem egoist, bencil…
Erkeklerin güçü kalmadı, hevesi, arzusu tutkusu kalmadı. Bunun en büyük suçlusun ; siz kadınlarsınız.
Bu zamana kadar çabaladım da ne oldu? Boşa vakit, emek harcamışım. Bu saatten sonra kimse için uğraşamam. Kendimi üzüyorum sadece. Beni gerçekten seven bana aşık olan biri çaba gösterirse bunu fark edersem bu saatten sonra sadece ona karşılık veririm o kadar.
Aertik eskisi gibi degil, kizlarin bi suru secenegi var, eskisi gibi cinsellik tabu gorulmuyor ve cogu erkek kizlara bunun icin yanasiyor. Kizlarda bunun farkinda ve genelde dalga gecmek icin erkeklerin ilgisini kullaniyor. Erkeklerde kendisini rezil etmek istemiyor bundan
Çünkü sosyal medya platformları üzerinden her şey yapılıyor ve eskisi gibi kimse tavlamayla uğraşmıyor bir kaç gün sohpet ediyorlar bir bakmışsın sevgili olmuşlar
Benim için çabalamayan erkeği annesi sevsin
Sen kimse için çabalamadan kendini ödül olarak görüyorsan, hayatında yalnız kalabilirsin bence.
@Lockedmartin Yalnız kalırım kalmam bu seni hiç alakadar etmez. Hakkımda bilgi sahibi olman bu yorumu yapma haddini kendinde bulman da ayrı bi ironi doğrusu 😏
Olmadan *
Yorumun çok egoistçe. Insanlar olarak kendimizi ne kadar da onemli goruyoruz degil mi gereksiz yere hem de? Karsiki daglari ben yarattim modu.
@Lockedmartin kendimi övecek bişey yazmadım oysaki önyargılarınla sana hayatta mutluluklar...
Her şeyi erkege yikiyorsunuz sonuçta.
@Lockedmartin kafanda yazma buraya git canını kim yaktıysa ona söyle bunları
Kurup*
Bir şey yaşamadım. Sadece insanların algilarini sevmiyorum.
@Lockedmartin Bende önyargı sevmiyorum
@Lockedmartin eline sağlık. Bunları böyle yükseltirsek böyle olur. Sen bir ödül değilsin.
@aercem03358 Bu kafayla asıl siz yalnız kalırısınız ama unutmayın ki bana bişey olmaz 👌🏻
Nolacak yani hayatımızda kadın olmasa?
@Lockedmartin bu dertten muzdarip olan sizsiniz 😏
Ben değilim.
@Lockedmartin yorumlarda işin ne o zaman yarası olan gocunur 😉
Hepimiz insanız yalnızlık her iki cins içinde zordur. Bakış açın çok yanlış, yetiştirilme biçimin çok kötü. Kendini bir ödül, hint kumaşı veya değerli bir mal olarak görmeyi bırak. Hepimiz 8 milyardan insandan biriyiz. Bu kadar kendini beğenme olayı sadece bizim ülkemizde var sanırım. Ayrıca hayatımızda türk kızı olsa nolur olmasa nolur?
@aercem03358 senin ne haddine ki benim hakkımda ve yetiştirilmemle ilgili bu ithamlarda bulunuyorsun? Kendine gel karşında da insan var güya insanlıktan dem vuruyosun asıl kendiyle çelişen sensin! Kafanda kurup burada benimle ilgili suizanda bulunacağını önce kendini bi eleştir bence! Allah akıl fikir versin ne diyeyim ağzı olan konuşuyo zaten😏
Bu konuyu günlerce uzatmaya ne gerek vardı?
@Lockedmartin benim yorumuma yazan sizsiniz yazmayın madem rahatsız oluyosunuz
Ben bikac kere yazdim ayni gun icinde o kadar. Baska yazmadım.
@Lockedmartin başkaları da yazıyo maalesef yormayın be tc erkoları🤦🏻♀️
Tamam.
Lan kez. ban ben sana bir şey mi dedim de ne haddine falan diyorsun. Sen kimsin? Bunlara insan gibi konuşmakta yaramıyor. Sizin gibilere ök. üz gibi davranmak lazım.
@aercem03358 işine bak yaa
Ya cidden hep düşündüğüm bir konuydu bu. Çoğunluk öyle gerçekten çok doğru
Çoğu türk kızıda kez. ban o zaman
Çoğu türk erkeği de y*vşak ve ab*za
çünkü kadınlar artık öyle şeylerden hoşlanmıyor
Yanlışl
bence doğru dansa kaldırmak çiçek almak vs kadınlar romantizm sevmiyor artık sıkıcı geliyor en azından yeni nesil 18-28 yaş arasında öyle gözlemlediğim kadarıyla
Yşşım nerdeyse 27
herkes için diyemem tabi istisnalar var ama genelde öyle bence mesela benim bir arkadaşım var çocuk yakışıklımı desen hayır , boyu 168 falan maddi olarakta iyi değil ama aşırı girişken birisi her kıza yavsayan birisi ve üniden mezun oldu barda çalışıyor hergün farklı bir kadınla , kadınlar artık sade eğlendiren erkek seviyor ve birazda bol beleş tipleri seviyorlar bunu net olarak görüyorum
Maalesef günümüzde kaliteli insanlar yalnızlığa mahkum eskiden onlar çok değer görürdü şimdi yüzlerine bakılmıyor
Ve çok basitsiniz her 2 saçma sapan kelime yapan erkeğe düşüyosunuz , burdan bile 2 dakikada yok sevgili olalım vs ondan sonra erkekler uğraşmıyor neden uğraşalım ki her erkeğe samimi yaklaşıyosunuz gerçekten değermi uğraşmaya?
Cidden birebir ne düşünüp hissetiysem yazmışsınız, teşekkürler.@ismimimneönemivar
Yaa ne demek çok mutlu oldum bu görüşüne
💞
Ben gayet beceriyorum beceremeyenler düşünsün
Aferim heh be
Cidden saçma sapan tavlama yöntemleri var tavlamayı beceremiyorlar üstünde kendilerini küçük düşüp rezil ediyorlar
Sana ne denk geldi mesela 😅
Gerek kalmıyor tavlamaya çünkü kızlar kendisi yürüyor seçenek çok
Rekabet etmeye veya elde etmek için uğraşmaya gerek kalmadığı düşüncesi var bence çünkü "o olmazsa başkası olur, ona muhtaç değilim" düşüncesi var
Tavlamayla uğraşmak yorucu geliyor. Bazıları buna hiç değmiyor düşüncesi ağır basıyor diyebilirim. Eskiden kadınlar daha naifti, şimdi horoz döğüşü yapar gibi konuşuyorlar. Bazıları ise laf atıyorlar. Roller bile değişti diyebilirim..😀
Yani bence var öyle erkekler. Herkes aynı değil sonuçta. Buarada eskisi gibi derken , yaş 26 ise, eskisi gibi? 😁
Siz kime göre konusyorsunuz bilemiyorum ama.
maalesef artık zamane hqnimefendileride bı garip yanı
Neymişiz biz öyle bi yüzümüze sı*madığın kaldı. Ağzınıza lokma verip pışpışlamadığımız için yitip gitmiş mi olduk yani şimdi?