5 yıllık evliyim, sürekli eşimle tartışıyoruz ayrılsam mı yoksa son bir şans mı versem?

Abilerim ablalarım hayırlı akşamlar hepinize, sizin ciddi fikrinize ihtiyacım var..

Lütfen eğerki ciddi bir şekilde yardımcı olacaksanız bana yorum yazın cünkü kafam zaten cok karışık dahada karıştırmayın lütfen :(...

Ben şimdi 5 yıldır evliyim ve 2 yaşında bir cocuğum var... Eşimle evlendiğimizden beri cok tartışıyoruz kavga ediyoruz ve maalesef bu iş şiddete kadar büyüdü.. Kavgalarda maalesef el kaldırılıyor ve vuruluyor.. herkes dedi ki cocuğunuz olsun her şey değişir, maalesef böyle bişey yokmuş yani buna sakın inanmayın! Şimdi ben cocuğum icin hep sabrettim bu güne kadar değişti değişecek sabret dedim kendi kendime.. Ama maalesef değişeceğini söyleyip 1/2 gün dayanıp diğer gün yine aynı oluyor yine bağırarak konuşuyor yine kalbimi kırarak konuşuyor.. Ben sonradan bi instagram hesabı actım kendime ve bu gizli bi hesaptı yani tanımadığım kişileri ekliyordum hesabımı büyütmek icin kafam öyle karışıktı ki ne yaptığımı bilmiyordum.. Sonra karşıma biri cıktı bana istek attı takipleştik felan.. bu kişi evlenip ayrılmış ve bir cocuğu var. Hikayemde şömineli türkülü bi video paylaşmıştım buna yorum yapmıştı bende cok severim böyle ortamları diye. Icimdeki bütün dertleri döktüm ve bu bana öyle bir iyi geldi ki.. Oda hep benimle dertleşti üzülme felan diye heb destekci cıktı.. Şimdi bu kişiyle 3 aydır yazışıp hatta görüntülü bile konuşuyoruz eşim evde olmadığında.. Biliyorum cok yanlış ama kafam öyle karışıkki.. Ben bu kişiye cok bağlandım.. Oda bana bağlandı.. Eşimlede tekrar büyük bi kavga ettik yine el kaldırdı bana sonra ben artık dayanamayıp annemlere anlattım bu olayı yani bana el kaldırdğını 1 ay önce oldu bu olay. Sonra ailemede banada söz verdi daha olmıyacak diye.. Ben ona son şansının olduğunu söyledim ailemde aynı şeyi dedi. Bidaha olursa her şey bitecek ve boşanacaz diye.. şu an tam 1 aydır elinden geleni yapıyor benm eşim.. Kavga edeceğimizi hissettiğinde gidiyor dışarıya büyütmemek icin.. Bağırmıyor ses yükseltmiyor el kaldırmıyor.. Ben hala instadan tanıştığım kişiyle görüşüyorum ve eşim böyle davrandıkca kendimi cok suclu hissediyorum ama bu kişiyede cok bağlandım.. Eşimde görmediğim sevgileri sözleri bunda gördüm.. Birbirmizi cok seviyoruz.. Hic gercekte görüşemedik cünkü aramızda baya bi mesafe var.. Bugün o kisiye kafamın cok karışık olduğunu söyledim ve aileme odaklanmak istediğimi söyledim.. Belkide değişecek eşim diye.. Bu kişi herzaman bana saygıyla davranır ben yeterki mutlu oluyum diye.. Yine aynı şekilde umarım değişir ve cok mutlu olursunuz diye cevapladı yazdıklarımı.. Hayatımdan cıktığını ve benden karar vermemi istiyor.. Onunda kafasını karıştırmak istemiyorum ama artık ne yapmalıyım siz söyleyin.. Bu kişiyi öyle seviyorum ki resmen eşim bağırsında el kaldırsında boşanalım artık ve bununla kavuşalım diye bekledim.. Ama doğru değil yaptıklarım biliyorum cocuğum icin son şansını değerlendirmesini istiyorum ve belkide gerçekten değişecek eskisi gibi eşimi sevecem.. Ne yapıyım siz söyleyin?:(

5 yıllık evliyim, sürekli eşimle tartışıyoruz ayrılsam mı yoksa son bir şans mı versem?
Cevapla