Ayrı olduğum eşimle barışmakta kararsızım sizce napmalıyım?

10 aydır esimle ayrıyız 1 bucuk yasında kızımız var esim ailemi istemiyordu hamileliğimden bu yana annemin en ufak bişeye karışmasında sinir olurdu seçim yapmamı istiyordu kendi ve ailem arasında ama yapmadım sonuçta kavgalı sekilde ayrıldık babamı kovdu evden babamda vurdu felan ilk aylar esim barışmak icin gel diyordu bana ama aileme sürekli küfür o yüzden barışmamıştm aylar sonra bir kadın evime geldi 4 aydır esinle birlikteyim diye tam ben barışmak istedğm zamanda kadınla ayrıldı bana ağladı suanda barısma asamasında gibiyiz yine ama ailem kesinlikle istemiyor onla olursan bize gelemezsin bidaha diyorlar cocugum aileme cok alıştı napayıö yardım edin ailemdende vazgeçemiyorum
Ayrı olduğum eşimle barışmakta kararsızım sizce napmalıyım?
Cevapla